کد خبر : 1759063 | 11 خرداد 1400 ساعت 01:30 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

لابی‌های زیادی کرده‌اید اما کور خواندید؛

امیری: همدلی و عزم و اراده به تیم برگشته است

وینگر تیم ملی فوتبال ایران برای رقبا کری‌خوانی کرد و گفت علی‌رغم لابی‌های انجام شده برای شکست ایران، در زمین مسابقه پاسخ رقبا را خواهیم داد.

امیری:  همدلی و عزم و اراده  به تیم برگشته است

به گزارش "ورزش سه" وحید امیری در گفتگو با برنامه «فوتبال برتر» پیش از سفر تیم ملی از کیش به منامه بحرین، درباره شرایط تیم ملی گفت: خداراشکر اردوی خیلی خوب بود، انرژی که در بازیکنان و تیم است و حسی که از طرف مردم به تیم القا می‌شود، حس بسیار مثبت و بسیار خوبی است؛ به نظرم همه چیز مهیاست، انشالله نیازمند همان اراده آهنین همیشگی ایرانیان هستیم و امیدوارم یوزهای ایرانی بتونیم با دست پر و از صعود از گروه‌مان به ایران بازگردیم.

 

وی افزود: ما نشان داده‌ایم که هر موقع در مقابل ناعدالتی، نامهربانی و شاید واقعا در حق فوتبال ما با این اتفاقاتی که رخ داد، ظلم شد؛ اما ما نشان داده‌ایم که همیشه در لحظات و شرایط سخت، قبل این‌که ما با لابی‌گری‌ها و یکسری اتفاقات بخواهیم موفقیت تیم‌مان را رقم بزنیم، تکیه‌گاه به دعای مردم و لطف خداوند است. همان انرژی مثبتی که از مردم می‌گیریم و توکلی که به خدا داریم، به نظر من فارغ از تمام تلاش‌هایی که آن‌ها می‌کنند که بتوانند ما را شکست بدهند اما کور خوانده‌اند!

 

امیری درباره قدرت رقبای تیم ملی گفت: ما الان تقریبا یکسال و چند ماه یا حتی بیشتر است که از بازی‌مان مقابل هنگ‌کنگ می‌گذرد و هیچ اطلاعی نداریم؛ نمی‌دانیم که الان قدرت حریف چگونه است، کما این‌که در خود کشور هنگ‌کنگ در اوایل بازی تیم حریف بسته بازی می‌کرد و چشم به روی ضربه زدن به ما از روی ضدحمله بود، اما ما باید بازی به بازی انشالله پیش برویم.

 

1586423

 

او در فضای بازی در مقابل تیم‌های عربی توضیح داد: حالا ما واقعا در شرایطی که بازی‌های رفت را انجام دادیم، شاید آن همدلی و عزم و اراده در تیم‌مان نبود که بر می‌گردد به شرایطی که بود و همه می‌دانند؛ اما الان همه چیز فرق می‌کند. الان ما به نقطه‌ای رسیدیم که با یک مساوی کارمان تمام است، من خودم این چند روزی که وارد اردو شده‌ایم، انگار احساس می‌کنم بچه‌های تیم ملی خودشان به این درجه و حساسیت رسیده‌اند که واقعا ما جای اشتباه نداریم و بازهم می‌گویم که فارغ از رنگ‌ها، الان فقط آن حسی است که باید به تیم ملی القا شود، مهم است و کل ایران باید همصدا با تیم ملی و آن یازده نفری که به میدان می‌روند، دل‌شان با هم بتپد و قلب‌شان باهم بزند.

 

امیری ادامه داد: تیمی که امید زیادی به آن است که بتواند یک نسلی باشد که مانند سال‌های گذشته در فوتبال آسیا آقایی کند و به آن چیزهایی که در چند سال گذشته استحقاق آن را داشته است، برسد؛ در پایان جا دارد از مردم عزیز کشورمان تشکر کنم و التماس دعا داشته باشم که ما را یاری کنند.

دیدگاه‌ها