کد خبر : 1759100 | 11 خرداد 1400 ساعت 10:50 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

از فردا همه تیم‌ها شش تعویض می‌کنند

مالکی: پیش آمده که برای ما هم پنالتی نگیرند

بازیکن سایپا از بازگشت خارجی ها به فوتبال ایران راضی است و آن را باعث پیشرفت می‌داند.

مالکی: پیش آمده که برای ما هم پنالتی نگیرند

به گزارش ورزش سه، سایپا موفق شد فولاد را شکست دهد و ۲۵ امتیازی شود . در همین رابطه حسین مالکی مرد جنوبی نارنجی پوشان درباره این مسابقه گفت : بازی فولاد سخت بود فولاد تیمی با مربی و بازیکنان بسیار خوب است و در آسیا هم خوب نتیجه گرفته بود ولی ما هم چند بازی بود که نتیجه نگرفته بودیم و به نظرم در این بازی خیلی با فکر و منطق بازی کردیم و توانستیم با برنامه فولاد را شکست بدهیم.


او در مورد اعتقاد فولادی‌ها به صحنه پنالتی ادامه داد:  من آن صحنه را ندیدم ولی از اول فصل تا الان خیلی موارد پیش آمده که برای ما پنالتی نگرفتند ولی بازیکن، مربی و مدیریت اعتراض نکرد فقط روی یک مورد بود که آن هم همه دیدند چه شده.


 این بازیکن در مورد اینکه پرونده بازی آنها با پیکان هنوز باز است و معلوم نیست تکلیف آن سه امتیاز چه میشود عنوان کرد: به نظر من پیکان تخلف کرده من قانون را درست نمی دانم ولی شش تعویض خلاف مقررات است و اگر اینگونه باشد که همه تیم ها ۶ تعویض انجام دهند که نمی‌شود و به نظرم کمیته استیناف با استعلام از فیفا رای صادر کرده است.


 مالکی در مورد کار زیر نظر فراز کمالوند گفت: کار با او هم سخت است هم آسان. ما باید بدون توجه به چیزی تمام تلاشمان را بکنیم. چند بازی دیگر باقی مانده و باید به بهترین شکل ممکن کارمان را انجام بدهیم.
بازیکن سایپا در مورد اینکه چرا در لیگ بیستم کمتر گلزنی کرده این‌گونه توضیح می‌دهد:  پست پارسال من با امسال فرق دارد و تمام تلاشم را می‌کنم که گل هایی که زدم را تا آخر فصل بیشتری کنم ولی موفقیت تیم برایم مهمتر از هر چیزی است.

 


مالکی در مورد اینکه سایپا در لیگ می‌ماند یا خیر گفت:  اگر اتفاقات فوتبال نبود و بدشانس نبودیم الان باید برای سهمیه می جنگیدیم ولی در کل نمیخواهم از گذشته صحبت کنم. شک نکنید ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و باشگاه سایپا همیشه باید بالا باشد. 


وی در مورد اوضاع مالی عنوان کرد: خدا را شکر مشکل مالی نداریم. مدیریت همه تلاشش را کرده و ما در زمین کار خودمان را انجام می‌دهیم و مدیرعامل حواسش به همه چیز هست.
بازیکن نارنجی پوشان تهران خطاب به اعضای تیم های دیگر گفت: از مدیریت تیم‌ها و بازیکنان خواهش می کنم کمتر مصاحبه و بیانیه صادر کنند تا فوتبال ما روز به روز پیشرفت کند. نمی شود که یک هفته داور بد باشد  مدام راجع به او حرف بزنیم و هفته بعد که خوب بود بگویم بهترین داور است. همانطور که ما اشتباه می کنیم آنها هم اشتباه می کنند ولی امسال با اینکه اشتباهات داوری خیلی ما را اذیت کرد به جز یک مورد  که واقعاً مدیریت باشگاه راهی جز اعتراض نداشت اعتراضی نکرد ولی باشگاه دیگر مدام این کار را انجام می‌دهند.


مالکی در پایان افزود: خوشحالم که که ورود خارجی ها به فوتبال آزاد شد. مربی و  بازیکن با کیفیت به رشد فوتبال ما کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها