کد خبر : 1759110 | 11 خرداد 1400 ساعت 11:41 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی شد: برگزاری دیدارهای گروه A در شارجه

کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که بازی های گروه نخست مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، در شارجه امارات برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و پس از اینکه فدراسیون فوتبال چین اعلام کرد که به دلیل ابتلای چند بازیکن سوریه به کرونا، دولت این کشور از صدور ویزا برای افراد مبتلا خودداری کرده، فدراسیون فوتبال آسیا نیز میزبانی این گروه را از چینی ها پس گرفت.


در حالیکه اخباری مبنی بر انتخاب امارات به عنوان میزبان بازی های این گروه منتشر شد، کنفدراسیون فوتبال آسای به صورت رسمی این خبر را تأیید کرد. در اطلاعیه AFC آمده است که کنفدراسیون فوتبال روز سه شنبه تایید می کند که فدراسیون فوتبال امارات متحده عربی موافقت کرده است تا دیدارهای گروه A در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا در قطر و جام ملت های آسیا 2023 آسیا در چین را میزبانی کند.

 

1607645


در ادامه این اطلاعیه آمده است: هفت مسابقه باقیمانده در گروه A که شامل کشورهای سوریه، چین، فیلیپین، مالدیو و گوام است در ورزشگاه شهر شارجه برگزار می شود. جایی که برنامه مسابقات پس از مشورت با تیم های شرکت کننده و با در نظر گرفتن تاریخ ورود آنها به امارات در روزهای آینده تصویب می شود.


در پایان نیز ذکر شده است که داتو ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون فوتبال امارات متحده عربی برای تمایل به میزبانی مسابقات گروه A، به ویژه در این شرایط دشوار بخاطر اپیدمی کرونا، قدردانی می کند.

دیدگاه‌ها