کد خبر : 1759117 | 11 خرداد 1400 ساعت 12:25 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

ایتالیا بی ثبات ، آلمان مثل همیشه

جدول تغییرات مربیان در نیمکت‌های اروپا(عکس)

تیم های ایتالیایی با 10 تغییر، بیشترین تغییرات سرمربی را در فصل جدید فوتبال اروپا خواهند داشت

جدول تغییرات مربیان در نیمکت‌های اروپا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرونده فوتبال باشگاهی اروپا با تعیین قهرمان UCL و لیگ اروپا بسته شد. لیگ های فوتبال اروپا نیز طی هفته های اخیر به پایان رسیدند و تکلیف تیم های قهرمان، صعود کننده به مسابقات قاره ای و سقوط کننده به دسته های پایین تر مشخص شد. با بررسی وضعیت نیمکت تیم های حاضر در لیگ های اروپایی مشخص می شود که سری آ ایتالیا با 10 تغییر سرمربی در فصل 23-2022 بیشترین تغییر را در بین لیگ های اروپایی خواهد داشت. سوپر لیگ پرتغال نیز با تنها 2 تغییر، کمترین تغییرات را روی نیمکت تیم هایش شاهد خواهد بود. در ادامه نگاهی داریم به تغییراتی که روی نیمکت 4 لیگ معتبر فوتبال اروپا در فصل جدید به وقوع خواهد پیوست:

 

سری آ:

همان گونه که اشاره شد، تیم های ایتالیایی با 10 تغییر، بیشترین تغییرات سرمربی را در فصل جدید فوتبال اروپا خواهند داشت. اینترمیلان که قهرمانی سری آ را همراه با آنتونیو کونته به دست آورد، بعد از جدایی این سرمربی هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده است. لاتزیو دیگر تیم بزرگ بلاتکلیف در سری آ به شمار می رود که بعد از جدایی سیمونه اینزاگی هنوز جانشین او را انتخاب نکرده است. تیم آ.اس.رم اما پیش از پایان فصل با خوزه مورینیو به توافق دست یافت تا این سرمربی پرتغالی در فصل 23-2022 روی نیمکت جالوروسی بنشیند؛ یوونتوس دیگر تیم بزرگ سری آ هم که نتوانست در این فصل به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند، بعد از قطع همکاری با آندره آ پیرلو، بار دیگر با ماسیمو آلگری وارد همکاری شد. از بین 10 تیمی که با سرمربی جدید پای به سری آ 23-2022 خواهند گذشت، هنوز تکلیف نیمکت 5 تیم مشخص نشده است.

 

1607671

 

بوندس لیگا:

بوندس لیگا با 8 تغییر سرمربی، بعد از سری آ بیشترین تغییر را در فصل جدید خواهد داشت. بایرن مونیخ که با اقتدار کامل فاتح بوندس لیگا شد پیش از پایان فصل و بعد از اینکه هانسی فلیک اعلام کرد در فصل آینده از این تیم جدا خواهد شد یولیان ناگلزمان را با پرداخت مبلغی گزاف به باشگاه لایپزیش به عنوان سرمربی جدید خود برای فصل آینده انتخاب کرد. باشگاه لایپزیش نیز بلافاصله بعد از این اتفاق، با قراردادی 2 ساله، جسی مارش، سرمربی 47 ساله آمریکایی ردبول سالزبورگ را به عنوان جانشین ناگلزمان برای فصل آینده استخدام کرد. بروسیا دورتموند دیگر تیم بزرگ فوتبال آلمان است که فصل جدید را با سرمربی جدید آغاز خواهد کرد؛ مارکو روز، سرمربی سابق مونشن گلادباخ در فصل 23-2022 به عنوان سرمربی روی نیمکت دورتموند خواهد نشست. از میان 8 تیم آلمانی که فصل را با سرمربی جدید آغاز خواهند کرد، تکلیف نیمکت 7 تیم مشخص شده و تنها تیم وولفسبورگ هنوز موفق به استخدام سرمربی جدید نشده است.

 

1607672

 

لالیگا:

تا این لحظه 4 تیم اسپانیایی، لالیگای 23-2022 را با سرمربی جدید آغاز خواهند کرد؛ البته در این میان احتمال تغییر سرمربی چند تیم دیگر از جمله بارسلونا هم وجود دارد؛ رئال مادرید سرشناس ترین تیم اسپانیایی خواهد بود که در فصل جدید با سرمربی جدید بازی خواهد کرد؛ سران باشگاه رئال مادرید بعد از جدایی زین الدین زیدان هنوز جانشین او را انتخاب نکرده اند؛ هر چند پیش از نهایی شدن حضور آلگری در یووه، از این مربی به عنوان جانشین زیزو یاد می شد. تیم گرانادا دیگر تیم لالیگاست که مثل رئال هنوز سرمربی فصل آینده اش را انتخاب نکرده است. ختافه و والنسیا اما فصل جدید را با سرمربیان جدید خود (میشل و بوردالاس) آغاز خواهند کرد.

 

1607673

 

لیگ برتر:

چلسی، آرسنال، منچستریونایتد و لیورپول به عنوان 4 تیم بزرگ فوتبال انگلستان فصل جدید را بدون تغییر روی نیمکت خود آغاز خواهند کرد. البته این موضوع تا این لحظه بوده و امکان اتخاذ تصمیمی دیگر در طول ماه های منتهی به شروع فصل وجود دارد. تاتنهام تنها تیم سرشناس لیگ جزیره است که فصل آینده را با سرمربی جدید آغاز خواهد کرد. این باشگاه پس از قطع همکاری با خوزه مورینیو، فصل را با هدایت رای میسون دستیار، 29 ساله این مربی به پایان رساند و در همین حین با چند گزینه از جمله پوچتینو و آلگری نیز وارد مذکره شد اما هنوز موفق به انتخاب سرمربی فصل آینده خود نشده است. کریستال پالاس و ولورهمپتون دو تیم دیگر لیگ جزیره هستند که هنوز تکلیف نیمکت شان برای فصل 23-2022 مشخص نیست.

 

1607674

دیدگاه‌ها