کد خبر : 1759120 | 11 خرداد 1400 ساعت 12:34 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

شرایط سخت هست ولی غیرممکن نیست؛

نجفی: یک درصد شانس بقا داریم؟ پس تلاش می‌کنیم!

علی نجفی بازیکن جوان ماشین سازان می گوید اگرچه بقای تیمش در لیگ برتر بسیار سخت شده ولی ناممکن نیست و آن ها تمام تلاش خود را برای این امر دشوار انجام خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، علی نجفی بازیکن جوان و آینده دار ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با بازی آخرشان مقابل تراکتور عنوان داشت: اول اینکه باید بگویم بازی مقابل تراکتور برایم سخت بود، چرا که در این تیم بازی کردم و همیشه خودم را هوادار این تیم می دانم. با این حال ما برای بهبود شرایطمان با تمام قوا مقابل تراکتور حاضر شدیم ولی متاسفانه با بدشانسی و اخراجی که داشتیم نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. به تراکتور و هواداران پرشورش بابت این برد تبریک می گویم و در ادامه مسابقات هم برایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

هافبک سبزقباها در رابطه با عدم نتیجه گیری تیمش و اینکه ماندن ماشین در لیگ برتر تقریبا محال شده نیز اظهار داشت: این را به شما با قطعیت بگویم که بازیکنان و کادرفنی ما تمام تلاش خود را برای این که ماشین نتیجه بگیرد، انجام می دهند. باوجود مشکلات زیاد، انسان همیشه با امید زنده است و با اینکه شاید بقای ماشین به قول شما خیلی سخت شده ولی همچنان ممکن است و اگر حتی فقط یک درصد شانس بقا وجود داشته باشد، ما برای آن میزان شانس اندک هم تلاش می کنیم. ماشین سازی تیم ریشه دار و باقدمتی است و هواداران اصیلی دارد و دور از این قدمت و اصالت است که بازیکنانش بی انگیزه پا به میدان بگذارند و مطمئن باشید که اینگونه نیست. این را بدانید ما تا لحظه آخر رقیب سختی برای تیم های مقابلمان خواهیم بود.

 

1607679

 

نجفی در رابطه با تغییر مالکیت سبزپوشان نیز گفت: ابتدا از آقای زنوزی بابت تمامی زحماتشان تشکر می کنم. همه می دانیم که تیم داری در این شرایط اقتصادی سخت است و ایشان برای فوتبال استان زحمت کشیده است. اما تغییر مالکیت را به فال نیک می گیریم و امیدوارم که این موضوع به نفع ماشین سازی باشد. مطمئنا مالک جدید هم با علم به مشکلات آمده و ما به حل مشکلات توسط ایشان امیدواریم.

 

بازیکن خوش آتیه ماشین سازان در پایان در رابطه با عملکرد خودش و بازگشت به تراکتور نیز گفت:قرارداد من با ماشین قرضی است و با تراکتور قرارداد بلندمدت دارم و باید ببینیم فصل آینده چه می شود. خوشحالم این فصل توانستم بیشتر بازی کنم و تجربیات زیادی نیز کسب کردم و امیدوارم حضورم برای ماشین سازی نیز مثمر ثمر بوده باشد. از این بابت که شرایط بازی بیشتر در لیگ برتر برایم مهیا شد خوشحالم ولی می دانم که توانایی هایم خیلی بیشتر از این است و انتظاراتم از خودم بالاست. تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهتر از این ها باشم ولی درکل از تجربه و عملکرد امسالم راضی هستم.

دیدگاه‌ها