کد خبر : 1759129 | 11 خرداد 1400 ساعت 13:09 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی بلژیک بهترین گزینه برای اسپرز؛

کونته و پوچتینو نه؛ تاتنهام گزینه ارزان می‌خواهد

گزارش ها حاکی از آن است که آنتونیو کونته دیگر یکی از گزینه های مدیران تاتنهام برای نشستن روی نیمکت این تیم نیست.

کونته و پوچتینو نه؛ تاتنهام گزینه ارزان می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته به رغم به قهرمانی رساندن اینتر در سری آ، هفته گذشته از سمت خود در این تیم کناره گیری کرد و در این مدت از او به عنوان یکی از گزینه های مربی‌گری در تیم های مختلف از جمله تاتنهام نام برده می شد.

سرمربی سابق یوونتوس، چلسی و ایتالیا با به چنگ آوردن اسکودتو به ناکامی 10 ساله اینتر در کسب عنوان قهرمانی در سری آ خاتمه داد، اما پس از بروز اختلاف نظر با مالکیت باشگاه در مورد امور مالی و نیاز به کاهش هزینه ها و فروش بازیکنان در این تابستان، تصمیم به جدایی از نراتزوری گرفت.

 

1607687

 

کونته که پیشتر با چلسی عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به دست آورده و همچنین سه قهرمانی در سری آ با یوونتوس دارد، یکی از مربیانی است که در سراسر اروپا باشگاه های بزرگ مشتاق به همکاری با او هستند.

تاتنهام هنوز جانشینی برای ژوزه مورینیو که پیش از پایان فصل از این باشگاه اخراج شد پیدا نکرده است و رایان میسون، مربی آکادمی این باشگاه، موقتا هدایت اسپرز را بر عهده دارد.

نام تاتنهام در این هفته ها در ارتباط با مذاکره با بسیاری از سرمربیان بزرگ اروپایی مطرح بوده و از روبرتو مارتینز، اریک تن هاخ، گراهام پاتر و رالف راگنیک به عنوان گزینه های اصلی این باشگاه نام می بردند.

در کنار نام بردن از کونته به عنوان یکی از گزینه ها، همچنین گزارش شده که تاتنهام مایل است تا در صورت امکان مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق اسپرز و سرمربی فعلی PSG، را نیز به این باشگاه بازگرداند.

 

1607689

 

اکنون اما فوتبال اینسایدر گزارش کرده است که اکنون و با کمرنگ شدن امیدها به بازگشت پوچتینو، تاتنهام به همان گزینه های قبلی خود بازگشته است.

در این گزارش آمده است که تاتنهام از همان ابتدا نیز بازگشت پوچتینو را گزینه ای بعدی می دانست، هر چند که دنیل لوی، مالک و رییس تاتنهام، و هیئت مدیره این باشگاه همچنان او را یکی از بهترین گزینه های هدایت تاتنهام می دانند.

لوی می خواهد سرمربی جدید اسپرز فوتبال جذابی را ارائه دهد و در عین حال استعدادهای جوان این باشگاه را نیز پرورش دهد، اما شرط و شروط دیگری نیز وجود دارد که ظاهرا پوچتینو و کونته را از لیست گزینه های تاتنهام خارج می کند.

 

1607688

 

فوتبال اینسایدر ادعا کرده است که مدیران تاتنهام به دنبال بستن یک قرارداد کم خرج و ارزان هستند مبلغی بسیار کم و یا صفر برای آنها خرج بردارد.

تصور اینکه لوی بتواند با قراردادی محتاطانه و کم بودجه کونته را راضی نگه دارد، بسیار سخت است، اما دراین میان شخصی که به نظر می رسد متناسب با شرایط مالی مورد نظر تاتنهام باشد، روبرتو مارتینز است.

 

در این گزارش ادعا شده است که مارتینز در قرارداد خود با بلژیک بندی دارد که به او اجازه می دهد تابستان امسال پس از مسابقات یورو، تیم ملی بلژیک را ترک کند.

دیدگاه‌ها