کد خبر : 1759132 | 11 خرداد 1400 ساعت 13:28 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیسک کمر احسان در آمریکا عود کرد

خطر غیبت در المپیک در یک قدمی حدادی!

به نظر می رسد مشکل دیسک کمر احسان حدادی هر روز جدی تر شده و حالا بحث عدم حضور در المپیک نیز مطرح می شود.

خطر غیبت در المپیک در یک قدمی حدادی!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه چند ماهی از حضور احسان حدادی در اردوی آمریکا می گذرد، مدتی قبل او با مشکل دیسک کمر مواجه شد. با اینکه در ویدیوهای منتشر شده توسط حدادی، به نظر نمی رسید خطر خاصی او را تهدید کند، چندی پیش مسئولان فدراسیون دوومیدانی از بازگشت او به ایران برای انجام مراحل درمانی خبر دادند.


در شرایطی که هنوز این قهرمان پرتاب دیسک به ایران بازنگشته، ویدیویی از سوی فدراسیون دوومیدانی منتشر شده که در آن دکتر پاکباز، یک پزشک ایرانی در آمریکا شرایط حدادی را تشریح می کند. این پزشک ایرانی می گوید: «مقداری عضله‌ها سفت شده و این درد گاهی به پا می‌رسد.

 

احساس می‌کنم به دلیل این مشکل پتانسیل کاملی ندارد. خطرات اولیه مشکل مقداری درد است و به مرور می‌تواند به عصب ضرر بزند و باعث شود که به طور دائمی ضرر ببیند. البته در حال حاضر به این مرحله نرسیده است اما سورپرایزم که مشکل این ورزشکار بیش‌تر از این نیست چون در عکس‌ها وضعیت بدتر از چیزی است که حس می‌کند.»


در بخش دیگری از این ویدیو همچنان موضوع مصدومیت حدادی و درمان آن به بررسی در آینده موکول شده است. البته که حتی این پزشک ایرانی احتمال داده که قهرمان پرتاب دیسک ایران شاید به المپیک هم نرسد. 


باید دید مصدومیت حدادی در فاصله 50 روز مانده به المپیک و در شرایطی که او مدت هاست اردوهای آماده سازی خود را در کشورهای خارجی طی کرده، بالاخره چه سرانجامی خواهد داشت.


البته مهمتر از همه این سوال است که چه زمانی قهرمان 4 دوره بازی های آسیایی و دارنده مدال نقره المپیک لندن چه زمانی به ایران می آید؟

دیدگاه‌ها