کد خبر : 1759139 | 11 خرداد 1400 ساعت 13:58 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید منچستریونایتد؛

کناره‌گیری ستاره یونایتد از حضور در یورو

منچستریونایتد تایید کرده است که میسون گرین وود، مهاجم این تیم و تیم ملی انگلیس، به دلیل مصدومیت مجبور به کناره گیری از تیم ملی و حضور در مسابقات یورو 2020 شد.

کناره‌گیری ستاره یونایتد از حضور در یورو

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام باشگاه منچستریونایتد، میسون گرین‌وود به دلیل مصدومیت حضور در مسابقات یورو را از دست داد.

 

1607706

 

در بیانیه یونایتد آمده است: "میسون گرین‌وود، مهاجم منچستر یونایتد برای بهبودی کامل از یک مصدومیت اساسی که باعث شد در ماه مارس نیز در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا حضور نداشته باشد، از جمع بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی انگلیس برای یورو 2020 خارج شد.

حضور میسون در دیدار های باشگاهی نیز با دقت مدیریت شده بود تا در طول فصل  فشرده و شلوغ 21-2020 در لیگ برتر و لیگ اروپا در دسترس باشد.

اما شرکت در یک تورنمنت دیگر برای او مفید نخواهد بود و میسون در منچستر یونایتد باقی خواهد ماند تا بتواند خود را بهبود بخشد و برای تمرینات پیش فصل آماده شود."

 

1607707

 

مشخص نیست که گرین‌وود می توانست به فهرست نهایی 26 نفره گرت ساوت گیت، که قرار است امروز بعد از ظهر اعلام شود، راه بیابد، اما کناره گیری او، تصمیم گیری را برای سرمربی تیم ملی انگلیس ساده تر می کند.

در صورتی که گرین‌وود در لیست نهایی ساوت گیت حاضر بود، با انصراف وی اکنون جا برای بوکایو ساکا از آرسنال، اولی واتکینز از استون ویلا و یا حتی جسی لینگارد از وستهام یا جیمز وارد پروز از ساوتهمپتون باز شده است.

دیدگاه‌ها