کد خبر : 1759161 | 11 خرداد 1400 ساعت 15:55 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش‌های مدیران چوکا برای حفظ تیم (عکس)

مدیرعامل باشگاه چوکای تالش و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در اردوی اعضای این تیم پیش از مصاف با فجرسپاسی شیراز شرکت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان تا ساعاتی دیگر باید در یکی از حساس ترین رقابت های لیگ دسته اول مقابل فجرشهید سپاسی شیراز صف آرایی کنند که برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند و در سوی دیگر شاگردان مهدی پاشازاده با توجه به دو پیروزی غیرمنتظره ای که تیم فوتبال قشقایی مقابل مس کرمان و سپس استقلال خوزستان به دست آورده، با تمام توان برای کسب سه امتیاز در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف شهید سپاسی می روند.


ظهر امروز (سه شنبه یادهم خردادماه) به دلیل اهمیتی که این مسابقه دارد، مدیرعامل باشگاه چوکای تالش و بهمن محمدیاری نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در اردوی تیم حاضر شدند و در جلسه ای که با بازیکنان برگزار کردند، قول اهدای پاداش ویژه برای کسب سه امتیاز مقابل فجرسپاسی شیراز دادند.


همچنین علی عزتی در این جلسه که محمود عربی قائم مقام باشگاه و اعضای کادر فنی نیز حضور داشتند، اختصاص پاداش ویژه برای ماندن تیم را ادامه دار و صعودی عنوان کرد و از آنها خواست با تمام وجود در هشت بازی باقی مانده به میدان بروند.

 

1607737

 

1607738

 


تیم فوتبال چوکا تا ساعاتی دیگر در شرایطی به مصاف  شاگردان کلانتری می رود که با کسب 25 امتیاز از 26 مسابقه در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم میزبان با کسب 40 امتیاز از همین تعداد بازی به لیگ برتری شدن می اندیشد.

 

دیدگاه‌ها