کد خبر : 1759204 | 11 خرداد 1400 ساعت 22:30 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار تهران 2 – ملوان انزلی صفر 

لیگ یک / هوادار به قهرمانی نزدیک شد

سیر صعودی تیم هوادار با مربیگری رضا عنایتی در بازی با تیم ملوان ادامه پیدا کرد.

 لیگ یک / هوادار به قهرمانی نزدیک شد 

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه تلاش های تیم میزبان برای رسیدن به گل در نیمه ی نخست جواب نداد اما در نهایت به سه امتیاز و حیاتی این بازی دست یافت. با دو گلی که در نیمه ی دوم بازی به ثمر رساند. گل اول تیم هوادار در دقیقه 59 توسط محمد جواد محمدی و گل دوم در دقیقه ی 5+90 توسط صادق رضانیا به ثمر رسید. 

 

تیم ملوان اگر در این بازی برنده می شد شانس صعود پیدا می کرد و برای رسیدن به این مهم تلاش کرد و موقعیت هایی را هم روی دروازه حریف خلق کرد اما دروازه بان و خط تیم هوادار اجازه هنرنمایی به مهاجمان تیم میهمان را نداد. حملات تیم ملوان بعد از گلی که هوادار به ثمر رساند بیشتر شد اما شاگردان عنایتی به خوبی از تنها اندوخته ی خود محافظت کردند و در نهایت با زدن گل دوم در دقایق پایانی به سه امتیاز این بازی دست یافتند. 

 

نکته ی جالب اینکه چند هفته ای است هوادار بازی های خود را به استادیوم غدیر منتقل کرده که زمین چمنش مصنوعی است. این تیم بعد از برتری دو بر صفر در برابر بادران بازی های خانگی خود را به این استادیوم انتقال داد و با سیر صعودی که در پیش گرفته شانس زیادی برای قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر دارد. اما ملوان با سه امتیاز مهمی که در این دیدار از دست داد دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و با توجه به کثرت مدعیان باید در هفته های پیش رو برای دفاع از اعتبار و حیثیت خود بجنگد. ملوان در بازی پیشین خود تیم مدعی فجر سپاسی را یک بر صفر شکست داده بود اما در این بازی از پس هوادار دیگر تیم مدعی بر نیامد. 

 

در جریان این بازی مهدی هاشمی وینگر راست و جوان تیم ملوان با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

 

دیدگاه‌ها