کد خبر : 1759224 | 11 خرداد 1400 ساعت 21:45 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

سرنگونی پهپاد مشکوک به جاسوسی در شیلی!

اعضای تیم ملی فوتبال شیلی یک هواپیمای بدون سرنشین را که فکر می کردند توسط تیم ملی آرژانتین از آنها جاسوسی می کند، سرنگون کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال شیلی که تمرینات خود را برای برگزاری دیدار حساس با آرژانتین از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار می کند، با یک اشتباه عجیب و استراتژیک، در رسانه های دنیا خبرساز شد.

 

1607830


داستان از این قرار است که تیم ملی شیلی در حالیکه تمرینات خود را در مجموعه ورزشی خوان پینتو سپری می کرد، ناگهان اعضای این تیم متوجه پرواز یک هواپیمای بدون سرنشین بر فراز محل تمرین خود شدند و به گمان اینکه این پهپاد از سوی آرژانتینی ها و برای جاسوسی از تمرینات آنها فرستاده شده، با یک وسیله ضدهوایی دیگر این دستگاه را ساقط کرده و به پایین انداختند.


پس از این وضعیت، لاروخا انهدام هواپیمای بدون سرنشین را در ابتدا انکار و تأیید کرد که این یک تصادف بوده است، اما ساعاتی بعد کانال 13 شیلی اعلام کرد که این وسیله جاسوسی نیست بلکه دستگاه جدیدی است که شرکت Enel در حال آزمایش آن است. Enel یک شرکت است که انرژی برق را در شهر توزیع می کند و آنها در حال بازرسی از روشنایی عمومی محل تمرین تیم ملی شیلی بودند.

 

1607831


کاروان تیم ملی شیلی امروز سه شنبه راهی استان سانتیاگو دل استرو در آرژانتین می شود تا در دیداری که ساعت 04:30 بامداد جمعه به وقت ایران برگزار خواهد شد ، به مصاف آرژانتین برود. شیلی که با بحران ابتلای آرتورو ویدال بازیکن خود به ویروس کرونا مواجه شده است، با 4 امتیاز از 4 بازی در رده ششم جدول مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد و شاگردان لیونل اسکالونی نیز با 10 امتیاز از 4 بازی، در رتبه دوم جای گرفته اند.

دیدگاه‌ها