کد خبر : 1759227 | 11 خرداد 1400 ساعت 22:12 | 76.4K بازدید | 1 دیدگاه

صید بزرگ چلسی از اینتر می آید

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر جدی ترین هدف چلسی در بازار تابستانی خواهد بود.

صید بزرگ چلسی از اینتر می آید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در اواخر فصل روند خود را تغییر داد و در شرایطی که کمتر کسی تصورش را می کرد به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافت. علیرغم سرمایه گذاری هنگفت در تابستان سال گذشته، این باشگاه در تابستان امسال نیز اهداف بزرگی در سر دارد و توماس توخل، سرمربی آلمانی باشگاه خواهان بازگشت دوباره روملو لوکاکو، گلزن 28 ساله و بلژیکی اینتر به چلسی شده است.

 

چلسی در این فصول بازیکنان بزرگی مانند روملو لوکاکو، کوین دی بروین و محمد صلاح را از دست داده، اما نشریه تلگراف مدعی شد در باشگاه چلسی این احساس وجود دارد که روملو لوکاکو روزی بازگشته و کار نیمه تمام خود را تمام می کند. روملو لوکاکو دوران چندان خوبی در چلسی نداشت و در ادامه در اورتون نامی برای خود دست و پا کرد.

 

1585153

 

توماس توخل معتقد است تیمش برای موفقیت در لیگ برتر در فصل آینده نیاز به یک گلزن تمام عیار دارد و خرید بازیکنی مانند هری کین از تیم همشهری تاتنهام دشوار خواهد بود و منچسترسیتی و منچستریونایتد از شانس بیشتری برای انتقال این بازیکن برخوردارند.

 

اینتر درگیر مشکلات مالی فراوانی شده و در صورت رسیدن پیشنهادی خوب ممکن است راضی به فروش روملو لوکاکو بشود. البته نراتزوری رقمی در حدود 115 میلیون یورو برای جدایی این گلزن بلژیکی درخواست کرده که رقمی کمتر از بازیکنانی چون ارلینگ هالند یا هری کین محسوب می شود. البته علاقه شدید سیمونه اینزاگی به ماندن روملو لوکاکوست، ممکن است چلسی به زودی و با پیشنهادی هنگفت زمینه بازگشت این مهاجم تنومند به لیگ برتر را فراهم بکند.

 

دیدگاه‌ها