کد خبر : 1759232 | 11 خرداد 1400 ساعت 22:33 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین شهرداری بوشهر 2 – آرمان گهر سیرجان یک 

لیگ یک / شاهین در کورس صعود باقی ماند

تیم شاهین شهرداری بوشهر در بازی خانگی در برابر آرمان گهر سیرجان در دقایق پایانی بازی به برتری دو بر یک رسید تا در کورس صعود باقی بماند.

لیگ یک / شاهین در کورس صعود باقی ماند  

به گزارش "ورزش سه"، شاهین شهرداری بوشهر بعد از دو پیروزی پی یا پی در برابر بادران و چوکای تالش امیدوار بود با شکست آرمان گهر شمار امتیازات خود را به عدد 42 برساند اما تلاش های این تیم برای رسیدن به گل در نیمه ی نخست بی نتیجه ماند. در دقیقه ی 57 در نهایت شاهین به گل رسید. این گل از سوی میلاد صارمی از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رسید. آرمان گهرکه نه دغدغه ی صعود دارد و نه سقوط با آرامش خاطر به بازی ادامه داد تا بازی را به تساوی بکشاند که خیلی زود هم به نتیجه رسید. 3 دقیقه بعد از گل شاهین ضربه ی حسن شوشتری نتیجه بازی را برابر کرد. 

 

شاهین که تصور دریافت گل زودهنگام را نداشت بعد از دریافت گل مساوی شدت حملات خود را بیشتر کرد تا به گل برتری دست یابد. به خصوص که می دانست اگر سه امتیاز این بازی را از آن خود نکند از کورس صعود عقب خواهد ماند. شاهینی ها هر چه می زدند به در بسته می خورد و می رفت بازی با نتیجه یک بر یک تمام شود که ضربه ی شاهین مجیدی منجر به گل دوم برای شاهین شد. اینبار بعد از گلی که شاهین به ثمر رساند فرصتی برای آرمان گهر برای جبران گل خورده وجود نداشت و در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم شاهین خاتمه یافت. این سومین پیروزی پی یا پی شاگردان داوود مهابادی بود. آنها نشان دادند به هیچ وجه دوست ندارند شانس صعود به لیگ برتر را از دست دهند و می خواهند تا آخرین لحظه برای صعود به لیگ برتر بجنگند. 

 

آرمان گهر با قبول این شکست 33 امتیازی باقی ماند و هم اکنون تیم سیزدهم لیگ یک بشمار می رود.

دیدگاه‌ها