کد خبر : 1759275 | 12 خرداد 1400 ساعت 09:53 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکن زنگ زدند و گفتند این بازی را ببازید

اتهام بزرگ سرمربی گل ریحان؛ برخی بازیکنانم پولی‌اند!

سرمربی تیم گل ریحان البرز با بیان برخی نکات مهم درباره تیمش اعلام کرد در ادامه مسابقات شرکت نخواهند کرد.

اتهام بزرگ سرمربی گل ریحان؛ برخی بازیکنانم پولی‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل ریحان البرز در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی به دست نیاورده و با 18 امتیاز در قعرجدول رده بندی قرار دارد. این تیم که حالا اصلی ترین گزینه سقوط به دسته دوم محسوب می شود، تا به حال 3 سرمربی تغییر داده و حالا سکان هدایتش به محمود شافعی رسیده است.


روز گذشته گل ریحان مقابل رایکای بابل قرار گرفت و با شکست 3 بر 2 یکی از فرصت‌های مناسب برای بقا در لیگ یک را نیز از دست داد. بعد از این باخت شافعی از وجود بازیکنان سفارشی در این تیم صحبت کرد که بسیار عجیب بود.


سرمربی گل ریحان در این خصوص گفت: متاسفانه اتفاقات و حواشی در گل ریحان پایان ندارد و نمیدانم باید مشکلات تیم را چطور حل کرد.


وی ادامه داد: به خاطر شرایط بحرانی و با احترام به سازمان لیگ در ادامه مسابقات شرکت نخواهیم کرد تا مشکلات این تیم حل شود.


سرمربی گل ریحان با اشاره به اینکه هیچ تلاشی برای بقای تیمش در لیگ یک انجام نمی شود، تاکید کرد: کارشکنی در تیم البرزی ادامه دارد و حتی مالکان باشگاه به تعهدات خود با قائم مقام باشگاه هم عمل نکردند.


شافعی در ادامه افزود: آقایان دوست ندارند تیم در لیگ بماند و حتی یکی از مربیان سابق باشگاه قبل از بازی به چند بازیکن تیم تماس گرفته و گفته این بازی را ببازید ما به تیم برمی گردیم.


او در بخش دیگری از حرف هایش به یک نکته عجیب در گل ریحان پرداخت و گفت: اهالی فوتبال البرز! من 8 هفته جلوتر گفتم آقایان اصلا همکاری برای امور اجرایی سازمان لیگ نمی کنند.متاسفانه آنقدر بازیکن پولی جذب کرده اند که حتی بازیکنی که کارتش صادر شده هم به تیم ملحق نمی شود کرد.

دیدگاه‌ها