کد خبر : 1759332 | 12 خرداد 1400 ساعت 14:19 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

کار پاشازاده در چوکا خیلی سخت شد(عکس)

شکست روز گذشته تیم فوتبال چوکا شرایط این تیم را در جدول رده بندی سخت تر و دشوارتر از گذشته کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از 5 دیدار روز گذشته لیگ دسته اول در ورزشگاه پاس شیراز به میزبانی فجرسپاسی شیراز برگزار شد؛ دیداری که یک نبرد سخت و دشوار میان دو تیمی بود که یکی برای لیگ برتری شدن تلاش می کرد و یکی دیگر به دنبال امتیازات این مسابقه بود تا از منطقه سقوط فرار کند.


این مسابقه سرنوشت ساز درنهایت با نتیجه 2 بر صفر در شرایطی به سود فجرسپاسی خاتمه یافت که گل دوم بازی ثانیه هایی پیش از سوت پایان مسابقه به ثمر رسید، تا شاگردان کلانتری 43 امتیازی شوند و به یک امتیازی صدر برسند و در سوی دیگر چوکای تالش 25 امتیازی باقی ماند و همچنان در رتبه شانزدهم شرایط بسیار خطرناکی را تجربه می کند.


مهدی پاشازاده در اولین گام با چوکا نتیجه بسیار خوبی کسب کرد و رایکا را با 2 گل شکست داد، ولی در ادامه شرایط برای این مربی خیلی خوب پیش نرفته و او در پیاده کردن افکار تاکتیکی اش و جا انداختن ایده هایش در ذهن بازیکنان، به مشکل خورده و تحت فشار بودن بازیکنان تیم، ماموریت بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال را برای حفظ چوکا دشوارتر هم کرده است.

 

1608000


پاشازاده در این صحنه در حال اعتراض به اخراج بازیکن تیمش است و از کمک داور می خواهد تصمیم داور عوض کند.


البته همچنان هفت بازی دیگر پیش روی سبزپوشان تالشی که پس از دو دهه به لیگ دسته اول بازگشته اند، وجود دارد و آنها اگر بتوانند در بازی های آینده نمایش بهتری داشته باشند و امتیازات مناسبی کسب کنند، می توانند در فصل آینده نیز یکی از سهمیه های لیگ دسته اول را نام شهر تالش بزنند.


پاشازاده هفته آینده در خانه باید تیمش را مقابل خوشه طلایی ساوه راهی میدان کند؛ تیمی که برای صدرنشین شدن می جنگد و باز هم چوکایی ها کار سختی مقابل شاگردان وحید بیاتلو در پیش دارند.

 

دیدگاه‌ها