کد خبر : 1759348 | 12 خرداد 1400 ساعت 15:13 | 23.6K بازدید | 3 دیدگاه

ما به همه تیم ها احترام می‌گذاریم؛

اسکوچیچ: باید با 12 امتیاز به ایران برگردیم

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید که هدف تیم او بازگشت به ایران با 12 امتیاز است.

اسکوچیچ: باید با 12 امتیاز به ایران برگردیم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی با بحرین حضور یافت و مهدی طارمی را نیز به همراه داشت. اسکوچیچ گفت که به تیم بحرین احترام می‌گذارد و این بازی مسابقه سختی برای تیم او خواهد بود.

 

اسکوچیچ با اشاره به وضعیت این بازی گفت: امیدوارم از منامه با 12 امتیاز کامل برگردیم. تمام تلاش ما این است که ملت ایران خوشحال باشند. ما در اولین بازی به مصاف هنگ‌ کنگ می‌رویم. البته تیم ملی فوتبال ایران به تمامی تیم‌های حاضر در این مسابقات احترام می‌گذارد.

 

1608016

 

سرمربی ایران با اشاره به نفرات تیمش عنوان کرد: تیم کاملی در اختیار دارم. متأسفانه نتوانستیم در بازی‌های خانگی‌مان میزبان باشیم و از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستم بررسی کند و سؤال کردیم که چرا باید این بازی‌های مهم‌‌ را در خارج از ایران و در بحرین انجام دهیم. به همین خاطر ناامید شدم.

 

او در مورد تمرینات تیم ملی اظهار داشت: زمین ورزشگاه برای این بازی مهم خیلی خوب نیست، اما من فقط باید روی تیم خودم برای این بازی تمرکز کنم. سعی کردیم خوب تمرین کنیم و امیدوارم بازیکنانم شرایط را درک کنند و بازی قدرتمندانه‌ای مقابل هنگ‌کنگ ارائه دهند. من آنها را باور دارم.


وی با انتقاد از زمین ورزشگاه گفت: زمین ورزشگاه برای این بازی مهم خوب نیست، اما من فقط باید روی تیم خودم برای این بازی تمرکز کنم. سعی کردیم خوب تمرین کنیم و امیدوارم بازیکنانم شرایط را درک کنند و بازی قدرتمندانه‌ای مقابل هنگ‌کنگ ارائه دهند. من آنها را باور دارم.

 

اسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگار بحرینی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد که صحبت کردنش درباره شرایط زمین بهانه‌جویی است صحبت این خبرنگار را قطع کرد و گفت: معذرت می‌خواهم که صحبت‌تان را قطع می‌کنم، اما دنبال بهانه‌گیری بابت زمین نیستم، ما تیمی قدرتمند هستیم و تمامی رقبا باید اینجا با ما مصاف کنند، نگرانی از این بابت نداشته باشید. من دنبال بهانه‌گیری نیستم، شما باید زمین را ببیند، تا حالا در عمرم چنین چیزی ندیده بودم. شما و تیم‌های دیگر باید با ما مصاف کنید. ما تیم خوبی داریم و این را خواهید دید.

 

سرمربی تیم ملی در ادامه انتقادش عنوان کرد: در بدو ورود به بحرین خواستم که زمین بازی را ببینم که اجازه این کار را به من ندادند، اما وقتی بعداً فرصت این کار را پیدا کردم، با داستان زیبایی مواجه نشدم. اگر می‌خواهید می‌توانم شما (خبرنگار مدنظر) را دعوت کنم تا همراهم بیایید و زمین را ببینید.

 

دیدگاه‌ها