کد خبر : 1759386 | 12 خرداد 1400 ساعت 18:35 | 37.4K بازدید | 1 دیدگاه

خورخه والدانو:

غافلگیر شدم؛ انتظار انتخاب آنچلوتی را نداشتم

خورخه والدانو هم مثل بسیاری از بازگشت کارلو آنچلوتی به رئال متعجب شده است.

غافلگیر شدم؛ انتظار انتخاب آنچلوتی را نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته خبر از بازگشت کارلو آنچلوتی داد. او از فصل بعد جانشین زین الدین زیدان خواهد بود و فرصت این را دارد تا کار نیمه تمامش در این باشگاه را تمام کند. کارلتو بین 2013 تا 2015 با رئال فاتح 4 جام شد ولی نتوانست لالیگا را به دست بیاورد. او در فرانسه، ایتالیا، انگلیس و آلمان برنده لیگ شده است.

 

 

1608011

 

 

آنچلوتی در حالی جانشین زیدان شده است که گفته می شد بین آنتونیو کونته، رائول و مائوریسیو پوچتینو یکی در نهایت سرمربی رئال خواهد شد. بازگشت کارلتو برای بسیاری غیرمنتظره بود از جمله خورخه والدانو.

سرمربی و بازیکن سابق رئال در این رابطه به اوندا سرو گفت:« فکر می کردم آنچلوتی جزو گزینه های رئال نیست و اینکه فلورنتینو پرز(رئیس رئال) اصلا به آن فکر هم نمی کند ولی تصورم اشتباه بود. معتقدم همه غافلگیر شدند.

 

 

1607834

 

 

شخصا معتقدم انتخاب درستی بود چون آنچلوتی رابطه بسیار خوبی با بازیکنان رئال دارد و بسیاری قبلا با او کار کرده اند. این فاکتور بسیار مهمی است. آنچلوتی از نظر من با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه خواهد شد. انتخاب او منطقی بود و هرچند صحبت از رائول در میان بود ولی او می تواند چند سال دیگر منتظر بماند و به تجربیاتش اضافه کند.»

 

دیدگاه‌ها