کد خبر : 1759391 | 12 خرداد 1400 ساعت 18:50 | 24.7K بازدید | 2 دیدگاه

آنتونیو کونته- تاتنهام؛ شایعه ای که جدی شد

به نظر می‌رسد آنتونیو کنته به نیمکت تاتنهام بسیار نزدیک شده است.

آنتونیو کونته- تاتنهام؛ شایعه ای که جدی شد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته بعد از قهرمانی با اینتر در فصل 21-2020 رقابت های سری آ، تصمیم به ترک نراتزوری گرفت و به نظر می رسد که او حالا به بازگشت به لیگ برتر انگلیس بسیار نزدیک شده است و بر اساس گزارش‌ها تاتنهام مقصد احتمالی این سرمربی ایتالیایی خواهد بود.

 

در همین راستا سایت گل و فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای، مدعی شدند که باشگاه  تاتنهام در حال انجام مذاکرات نهایی با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق یوونتوس است و اصلا بعید نیست که او به تیم لندنی ملحق شود؛ موضوعی که احتمال حضور کونته در تاتنهام را افزایش خواهد داد چرا که این دو پیش از این در یوونتوس با یکدیگر کار کرده بودند.

 

 

1606053

 

 

در واقع بر اساس گزارشی که گل و فابریتزیو رومانو منتشر کرده‌اند مذاکرات بین آنتونیو کونته و باشگاه تاتنهام وارد فاز پیشرفته ای شده و حالا سرمربی سابق اینتر بیش از هر زمان دیگری به حضور دوباره در لیگ برتر انگلیس نزدیک شده است.
کونته در حالی که اکنون به گزینه اول سران تاتنهام برای هدایت این تیم تبدیل شده است که پیش از این از دیگر سرمربی سابق یووه مائوریتزیو ساری نیز به عنوان یکی از شانس‌های هدایت این باشگاه نام برده می شد.


گفتنی است تاتنهام بعد از برکناری ژوزه مورینیو، رایان میسون را به شکل موقت به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و حالا بعد از پایان فصل شایعات در مورد سرمربی بعدی این تیم افزایش یافته اما حالا این طور به نظر می آید که آنتونیو کونته از بیشترین شانس برای هدایت باشگاه لندنی برخوردار است.

دیدگاه‌ها