کد خبر : 1759392 | 12 خرداد 1400 ساعت 18:53 | 43.2K بازدید | 5 دیدگاه

برانکو با آنالیزور ایرانی در سه بازی سرنوشت‌ساز دوحه

از فردا فوتبال آسیا پس از مدتها شاهد رقابت تیم‌های ملی برای صعود به جام جهانی خواهد بود و تیم عمان هم برای صعود به مرحله سوم باید مقابل قطر قرار بگیرد

برانکو با آنالیزور ایرانی در سه بازی سرنوشت‌ساز دوحه 

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که در بهمن ماه 1398 به عنوان سرمربی عمان انتخاب شده بود، حالا در گروه پنج مقدماتی جام جهانی باید در سه بازی پیش رو نتایج مناسبی کسب کند تا تیمش را به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برساند.


عمان در 5 بازی قبلی با کسب 4 برد و یک باخت مقابل قطر 12 امتیازی است و باید سه بازی دیگر مقابل قطر، افغانستان و بنگلادش انجام دهد و به نظر می‌رسد با گرفتن 4 امتیاز از این سه بازی هم شانس صعود مناسبی به عنوان یکی از تیم‌های دوم خواهد داشت.

 

1608066


تیم برانکو دوشنبه آینده در دوحه مقابل قطر قرار خواهد گرفت. برانکو از دو اردوی طولانی که به فاصله 10 روز در دبی برگزار شده، ابراز رضایت کرده و تیمش را با آمادگی مناسبی مهیای سه بازی سرنوشت‌ساز پیش رو کرده است.


برانکو در کادرفنی خود از چهار دستیار کروات یعنی زلاتکو، توکیچ، پانادیچ و مارکو استیلینوویچ استفاده می‌کند و فرزاد حبیب‌اللهی هم به عنوان آنالیزور او فعالیت خواهد کرد. البته آنالیزور ایرانی برانکو در این مرحله، در اردوی عمان حضور ندارد اما همچون زمان سرمربیگری برانکو در الاهلی، کار تحلیل حریفان عمان، به عهده دستیار ایرانی برانکو خواهد بود.

 

1608065

دیدگاه‌ها