کد خبر : 1759407 | 12 خرداد 1400 ساعت 20:07 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان مرحله رفت لیگ پاورلیفتینگ؛ صدرنشینی ملی حفاری

دور رفت لیگ پاورلیفتینگ ایران در حالی به پایان رسید که دو تیم استحکام سازه شانی و ملی حفاری ایران در صدر گروه‌های اول و دوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

پایان مرحله رفت لیگ پاورلیفتینگ؛ صدرنشینی ملی حفاری

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مرحله رفت اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ، طی روزهای دوشنبه دهم و سه شنبه یازدهم خردادماه با حضور 9 تیم در دو گروه و به میزبانی بابلسر برگزار شد که در پایان برترین‌های هر گروه مشخص شدند.

 

در روز نخست این رقابت‌ها، پنج تیم شرکت کننده در گروه اول به مصاف هم رفتند و تیم استحکام سازه شانی با 80 امتیاز، عنوان نخست را از آن خود کرد. هیئت کرمانشاه با 62 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و هیئت خراسان رضوی نیز با همین تعداد امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار گرفت. هیئت فارس و دریاچه ارومیه نیز به ترتیب با 58 و 46 امتیاز در رده های چهارم و پنجم این گروه قرار گرفتند.

 

رقابت‌های گروه دوم نیز در روز سه شنبه با شرکت چهار تیم حاضر در این گروه برگزار شد و در پایان، ملی حفاری  ایران با 93 امتیاز صدرنشین شد. نیروی زمینی ارتش با کسب 73 امتیاز پشت سر این تیم قرار گرفت و دو تیم هیئت چهارمحال و بختیاری و بهمن اسپرت نیز با کسب 53 و 52 امتیاز در جایگاه سوم و چهارم این گروه قرار گرفتند.


در همین رابطه محمود عزیزی ها مسئول اجرایی کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی ایران گفت: مسابقات با نظم و‌رعایت موازین بهداشتی در سطح بالایی انجام شد که جا دارد یک خسته مباشید به همه مسئولین اجرایی بگوییم.


عزیزی ها در ادامه می گوید: بدمسازی رشته بسیار پر طرفداری است و بنده به شخصه از زمان حضورم در فدراسیون این موضوع را متوجه شدم و دیدم که علاقه مندان بسیاری در سرتاسر تیران بدنسازی را حرفه ای و نیمه حرفه ای دنبال می کنند.


مسئول اجرایی کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی در پایان می گوید: تمام تلاش ما این است که حاشیه ها را از این ورزش پر طرفدار دور کنیم و بتوانیم مانع حضور افراد سودجو در این رشته بشویم بنده و دوستانم تماک تلاشمان را می کنیم تا علاوه احقاق حق ورزشکاران در مقاطع مختلف نیز باعث حضثر بیشتر کردم و هلتقه کندان به رشته بدنسازی در باشگاه ها بشویم.

 

1608094

دیدگاه‌ها