کد خبر : 1759433 | 12 خرداد 1400 ساعت 22:52 | 17.3K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال خوزستان یک – خیبر خرم آباد یک 

لیگ یک / 2 گل و 2 اخراجی در مهمترین بازی

در آخرین دیدار هفته ی 27 ام لیگ یک دو تیم استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد به نتیجه ی مساوی یک بر یک دست یافتند که این نتیجه به سود دیگر مدعیان تمام شد.

لیگ یک / 2 گل و 2 اخراجی در مهمترین بازی   

به گزارش "ورزش سه"، این بازی در حالی برگزار شد که هر دو تیم 40 امتیازی بودند؛ تلاش های دو تیم در نیمه ی نخست بدون نتیجه ماند و دروازه ها با وجود تهدید باز نشد اما استقلال خوزستان در دقایق ابتدایی نیمه ی دوم روی یک کار ترکیبی به گل رسید. در دقیقه ی 53 روی یک کار ترکیبی پاس خوبی در عمق خط دفاعی تیم خیبر خرم آباد برای امید لطیفی ارسال شد و این بازیکن با یک ضربه ی حساب شده دروازه ی تیم خیبر را باز کرد و شادی را به اردوی تیمش به ارمغان آورد. نکته ی جالب شادی رونالدویی امید لطیفی بود. جالب اینکه مدافعان تیم خیبر نظر داشتند که امید لطیفی در موقعیت آفساید توپ را تصاحب کرد که در تصاویر تلویزیونی این گونه به نظر نمی رسید. 

 

تصور می شد استقلال خوزستان بعد از به ثمر رساندن این گل به خوبی از تنها اندوخته ی خود محافظت کند به این خاطر که پیش از این بازی با 14 گل خورده در کنار تیم شاهین شهرداری بوشهر در فاز دفاعی بهترین تیم نشان داد؛ اما اینبار اتفاق متفاوتی رخ داد به این خاطر که خیبر گل خورده را از روی نقطه ی پنالتی جبران کرد. داور در دقیقه ی 84 بازی به سود تیم خیبر پنالتی اعلام کرد که این ضربه توسط عارف رستمی آقای گل بازی های لیگ یک تبدیل به گل شد. داور توام با اعلام پنالتی به سود تیم خیبر سید جلال عبدی مدافع تیم استقلال خوزستان را از زمین بازی اخراج کرد. در دقایق پایانی بازی هر دو تیم برای زدن گل برتری تلاش کردند اما این تلاش ها ره به جایی نبرد و در نهایت بازی با نتیجه ی مساوی یک بر یک به پایان رسید. این نتیجه نه بدرد استقلال خوزستان خورد و نه تیم خیبر و همان طور که اشاره شد به سود دیگر تیم های مدعی تبدیل شد. در حالی که جدول دو تیم 46 امتیازی؛ یک تیم 44 امتیازی؛ دو تیم 43 امتیازی و یک تیم 42 امتیازی دارد استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد 41 امتیازی شدند و این نشان می دهد کار دو تیم برای صعود به لیگ برتر سخت شد. هر چند 7 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. 

 

این بازی مصاف عبدالله ویسی با تیم سابقش بود.  در دقایق پایانی بازی داور محمد جواد عباسی بازیکن تیم خیبر خرم آباد را هم از زمین بازی اخراج کرد تا دو تیم در اخراجی ها هم برابر شوند!

دیدگاه‌ها