کد خبر : 1759444 | 12 خرداد 1400 ساعت 23:48 | 49.7K بازدید | 1 دیدگاه

اولین عضو کادر فنی رئال مادرید معلوم شد

کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید رئال مادرید در اولین اقدام با یک مربی بدنساز به توافق دست یافته است.

اولین عضو کادر فنی رئال مادرید معلوم شد

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، رئال مادرید در تصمیمی غیرمنتظره با کارلو آنچلوتی، سرمربی پرافتخار و سابق خود به مدت سه فصل و تا سال 2024 به توافق دست یافت. کارلو آنچلوتی با استخدام آنتونیو پونتوس، مربی بدنسازی سابق اینتر آنتونیو کونته، یک ایتالیایی را به کادر فنی خود در رئال مادرید اضافه خواهد کرد.

 

1608164

 

اسپورت ایتالیا مدعی شد توافق انجام شده است و پینتوس نیز به آنتونیو کونته اطلاع داده که قصد دارد پیشنهاد آنچلوتی را بپذیرد و در صورت حضور کونته در یک تیم جدید، او را همراهی نخواهد کرد. البته آنتونیو پونتوس سابقه فعالیت در باشگاه رئال مادرید را در کارنامه داشته و این مربی 58 ساله پیش از این از بین سال های 2016 تا 2019 و در دوران حضور زین الدین زیدان در رئال مادرید کار می کرد.

 

اما از زمان ورود آنتونیو کونته به رختکت اینتر، پونتوس نیز به پیشنهاد همکاری با او پاسخ مثبت داده و از رئال مادرید حدا شد. حالا و با استعفعای کونته از اینتر، کادر فنی او از جمله پونتوس با رضایت متقابل قرارداد خود را فسخ کرده و این باشگاه را ترک کردند. داویده آنچلوتی، فرزند کارلتو نیز به زودی به کادر فنی رئال مادرید اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها