کد خبر : 1759462 | 13 خرداد 1400 ساعت 09:45 | 13.2K بازدید | 5 دیدگاه

رسوایی‌های دوران بارتومئو تمامی ندارد؛

بارسلونا و رسیدگی به شکایات داخلی از دوران بارتومئو

بارسلونا قرار است در مورد پول های پرداخت شده در دوران مدیریت بارتومئو به شرکت هایی که وظایف محوله خود را انجام نداده اند و دیگر پرداختی های این باشگاه، تحقیقاتی را آغاز کند.

بارسلونا و رسیدگی به شکایات داخلی از دوران بارتومئو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حال بررسی چندین شکایت داخلی در مورد قراردادهای مربوط به رییس پیشین باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو و معاونان وی است.

گل گزارش کرده است که چندین شکایت داخلی در این مورد در باشگاه بارسلونا به ثبت رسیده و بیشتر این موارد درباره پرداختی ها به شرکت های تامین کننده ای است که نتوانسته اند به وظایف خود عمل کرده و کار را نیمه تمام گذاشته اند.

بارتومئو در اکتبر سال 2020 از سمت خود به عنوان رییس بارسلونا کنار رفت و پس از برگزاری انتخابات خوان لاپورتا جایگزین او شد.

 

1608195

 

گزارش شده است که چندین و چند شرکت مختلف توسط بلوگرانا در دوران بارتومئو استخدام شده اند اما هیچ مدرکی دال بر به سرانجام رساندن وظایفی که طبق قرارداد به آنها محول شده بود، در دست نیست.

در واقع کارمندان بارسلونا از جمله کارمندان بخش ارتباطات و بازاریابی باشگاه ، مجبور شده اند تا کار برخی از تأمین کنندگان و شرکت های تحت قرارداد را خود به پایان برسانند!

برخی از این کارها شامل کار برای پروژه Espai Barca باشگاه است که قرار است نوکمپ و دیگر ساختمان های مرتبط را بازسازی کرده و ارتقا دهد.

علاوه بر این گفته می شود که طبق مدارک موجود بارسا چندین شرکت را برای انجام یک کار استخدام کرده و به آنها پول پرداخت کرده است.

مدیران قبلی پروژه Espai Barca اظهار داشته اند که همه کارها با حداکثر شفافیت و به صورت تخصصی انجام شده است.

در حال حاضر مقامات فعلی بارسا از هرگونه اظهار نظر در این مورد خودداری کرده اند.

 

1577993

 

لاپورتا پس از به عهده گرفتن مسئولیت ریاست بارسا به وجود برخی از مشکلات احتمالی که در دوره قبلی وی رخ داده، اشاره کرده بود.

لاپورتا در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خود گفته بود: "مواردی در حال پیدا شدن هستند که ما باید آنها را حل کنیم، برخی نگران کننده اند، برخی دیگر غافلگیر کننده و برخی پیچیده اما اینها راه حل دارند. ما حداکثر شفافیت را خواهیم داشت، چرا که آنچه که پیدا کرده ایم باید توضیح داده شود."

مشارکت بارتومئو در رسوایی "بارساگیت" موجب شد تا پیش از این و در اوایل سال جاری رییس سابق بارسا بازداشت شود. تحقیقات درباره "بارساگیت" همچنان ادامه دارد؛ بارتومئو و مدیران او متهم به پرداخت مخفیانه به شرکت روابط عمومی I3 Ventures شده اند و گزارش شده که این شرکت به شکل مخفیانه دست به فعالیت های آن‌لاین، از جمله حمله به ستاره های بارسلونا، در راستای منافع مدیران باشگاه می زد.

 

دیدگاه‌ها