کد خبر : 1759531 | 13 خرداد 1400 ساعت 14:42 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

کرمی: هنگ کنگ را نباید دست کم گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان و کارشناس فوتبال در مورد بازی ایران و هنگ کنگ توضیحاتی داد.

کرمی: هنگ کنگ را نباید دست کم گرفت

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد کرمی  در مورد بازی ایران و هنگ کنگ گفت: تیم اقای پاتلاینین سر مربی فنلاندی هنگ کنگ تیمی ناشناخته است که اگر کادر فنی استراتژی مناسب و موثری را برای مقابله  با این تیم در نظر نگیرد ممکن است با دردسر بزرگی مواجه شویم. در این که بازیکنان ما از نظر سطح فنی بسیار بالاتر از بازیکنان هنگ کنگ هستند هیچ شکی نیست ولی همیشه در فوتبال برتری نفر به نفر تیم باعث پیروزی نبوده است،مخصوصا در مقابه با تیم های سخت کوش و با انگیزه ای مانند هنگ کنگ که برای بحرین هم دردسر ساز شده است.


 
سرمربی تیم ملی دانشجویان کشورمان گفت: هنگ کنگ سالهاست با آوردن مربیان پایه انگلیسی و اسپانیایی روی فوتبال پایه سرمایه گذاری کرده اند و در حال پیشرفت هستند.


این تیم با سیستمهای ٤-٤-٢ و ٤-٣-٣ بازی میکند و احتمال بسیار زیاد با عقب بردن خط دفاعی خود به دنبال بستن فضاها و دفاع فشرده هستند. منظور از استراتژی که به آن اشاره کردم اتخاذ برنامه ای هدفمند است که دفاع آنها را جلو بکشیم و یا طوری فریب دهیم که باز شوند و هر چه سریعتر به گل برسیم. در غیر این صورت با یک دفاع بسته مواجه میشویم که باید منتظر خلاقیت های فردی بازیکنان باشیم که خوشبختانه در این مورد بسیار قوی هستیم.


امیدوارم همه با حمایت از تیم ملی باعث فضایی شویم که یکدست و متحد بتوانیم از این ٤ بازی به سلامت گذر کنیم.

 

کرمی در پایان گفت: معتقدم به هیچ وجه نمیتوانیم خود را از قبل پیروز ٤ بازی بدانیم و فقط باید با سختکوشی ، تمرکز ، ریکاوری مناسب و مدیریت کادر فنی به فکر موفقیت باشیم.

دیدگاه‌ها