کد خبر : 1759534 | 13 خرداد 1400 ساعت 15:38 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توافق با مدیران باشگاه؛

پایان زودهنگام کار پاشازاده در تالش

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال چوکا پس از توافق با مدیران باشگاه از جمع این تیم جدا شد.

پایان زودهنگام کار پاشازاده در تالش

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست ٢ بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی مدیران باشگاه با مهدی پاشازاده برای قطع همکاری به توافق رسیدند و برای این مربی در ادامه راه آرزوی موفقیت کردند.


مدیران باشگاه چوکای تالشان در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی جدید تیم هستند و به زودی از میان نظرمحمدی، اکبر میثاقیان و فرشاد پیوس سرمربی جدید سبزپوشان تالشی انتخاب خواهد شد.


پاشازاده یک روز پیش از هفته 21 ام رقابت های لیگ دسته اول هدایت چوکا را در اختیار گرفت و توانست از دو بازی ابتدایی 4 امتیاز بگیرد. شکست یک بر صفر در تهران اولین شکست مهدی پاشازاده بود و این مربی در هفته بعدی که تیمش در سردار جنگل با مس کرمان بازی کرد و به تساوی یک بر یک دست یافت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا غایب بود.

 

گام بعدی تساوی مقابل شهرداری آستارا بود و این مربی در روزی که چند ساعت پیش از بازی به اردو رسیده بود، مقابل آستارایی ها به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. در ادامه اما دو شکست پیاپی برابر شاهین شهرداری بوشهر و فجرسپاسی شیراز از راه رسید و دو روز پس از این مسابقه طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیده اند.


چوکا در حال حاضر با کسب 25 امتیاز از 27 مسابقه رتبه هفدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد و سرمربی بعدی کار سختی برای حفظ این تیم پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها