کد خبر : 1759541 | 13 خرداد 1400 ساعت 16:32 | 38.1K بازدید | 3 دیدگاه

امید 80 میلیون ایرانی به تیم 80 میلیون یورویی

تیم ملی فوتبال ایران به عنوان گران ترین تیم گروه سوم مقدماتی جام جهانی از امشب بازی های دور برگشت خود را آغاز خواهد کرد.

امید 80 میلیون ایرانی به تیم 80 میلیون یورویی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با کسب دو پیروزی و متحمل شدن دو شکست، با 6 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه سوم مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قرار دارد. این تیم از امشب بازی های دور برگشت خود را در این مرحله آغاز خواهد کرد.

 

با توجه به نتایج دور رفت، تیم ملی کار دشواری برای صعود از گروه سوم خواهد داشت؛ گروهی که عراق و بحرین به ترتیب با 11 و 9 امتیاز صاحب رتبه های اول و دوم آن هستند. حضور ستاره های سرشناس در تیم ملی باعث شده تا فوتبالدوستان ایرانی با وجود سختی کار، امید زیادی برای صعود به مرحله بعدی داشته باشند.

 

در آستانه آغاز بازی های دور برگشت گروه سوم، نگاهی انداخته ایم به ارزش بازیکنان تیم ملی در سایت ترانسفر مارکت؛ جایی که بر اساس داده های آن ارزش تیم ملی فوتبال ایران با توجه به نفراتی که در بحرین در اختیار دارد، حدود 80 میلیون یورو است. رقمی که ایران را به گرانقمیت ترین تیم گروه با اختلافی فاحش تبدیل کرده است.

 

در خط دروازه، تیم ملی ایران 4 دروازه بان آماده دارد. علیرضا بیرانوند که فصل گذشته را در تیم آنتورپ پشت سر گذاشت، با 2 میلیون یورو، گران ترین بازیکن در بین 4 دروازه بان تیم ملی است. مجموع ارزش دروازه بانان ایران از دید ترانسفر مارکت 4.65 میلیون یورو است.

 

1608351

 

در خط دفاعی عنوان گران ترین بازیکن به میلاد محمدی رسیده است؛ مدافع خنت بلژیک با 2.80 میلیون یورو، ارزشمندترین چهره خط دفاعی ایران از نظر ترانسفر مارکت است. بعد از او صادق محرمی و مجیدی حسینی حضور دارند. در مجموع ارزش مدافعان تیم ملی 9.825 یورو است.

 

1608350

 

در پست هافبک ارزش بازیکنان تیم ملی به نسبت به پست قبلی بالاتر است و علی قلی زاده، ستاره ایرانی تیم شارلوا با ارزش 4 میلیون یورو گرانترین چهره در میان مردان خط میانی تیم ملی است. سامان قدوس با 3 میلیون یورو، دومین بازیکن ارزشمند خط هافبکی است که مجموع ارزش ترانسفر مارکت آن 12.35 میلیون یورو است.

 

1608349

 

در خط حمله شاهد بالا رفتن تساعدی ارزش بازیکنان تیم ملی هستیم؛ جایی که سردار آزمون با 25 میلیون یورو، گران ترین بازیکن کل تیم ملی به شمار می رود؛ سردار با قیمت گذاری 25 میلیون یورویی، 279مین بازیکن ارزشمند دنیای فوتبال است. او در باشگاه خود یعنی زنیت سن پترزبورگ، در رتبه نخست قرار دارد و ارزشمندترین بازیکن قهرمان لیگ روسیه محسوب می شود. بعد از سردار، مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو با 16 میلیون یورو، دومین بازیکن گران خط حمله و کل تیم ملی محسوب می شود.

 

1608348

 

در این بخش، تمامی بازیکنان تیم ملی ارزشی بالای یک میلیون یورو دارند. در مجموع نیز ارزش مهاجمان تیم ملی از نظر ترانسفر مارکت عدد قابل توجه 52.60 میلیون یورو است.

دیدگاه‌ها