کد خبر : 1759597 | 13 خرداد 1400 ساعت 21:52 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌فرد سومین گلزن برتر انتخابی جام جهانی

مهاجم شماره 10 تیم ملی ایران با گلزنی مقابل هنگ‌کنگ در جایگاه سوم برترین گلزنان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا قرار گرفت.

انصاری‌فرد سومین گلزن برتر انتخابی جام جهانی 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در اولین بازی از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 بعد از یک سال وقفه به مصاف هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

 

در این دیدار به تشخیص کادر فنی از ابتدا مهدی طارمی و سردار آزمون به‌عنوان دو مهاجم نوک به میدان رفتند و در ادامه اسکوچیچ ترجیح داد برای اینکه اکثر بازیکنانش در شرایط مسابقه قرار بگیرند از هر 5 تعویض خود بهره ببرد، که کریم انصاری‌فرد در دقیقه 79 به‌عنوان کاپیتان سوم به میدان آمد و خیلی زود با توجه به حرکت فوق‌العاده مهدی ترابی با یک بغل پای ساده پایش به گلزنی باز شد تا سومین  و اخرین گل تیم ملی را در بازی مقابل هنگ‌کنگ به ثمر برساند.

 

 این در حالی است که او با این گل، تا اینجای رقابت‌ها با به ثمر رساندن 6 گل در رده بهترین گلزنان انتخابی جام جهانی 2022 در رده سوم ایستاد.

 

1608504

 

البته همزمان با انصاری‌فرد، "علی مبخوت" بازیکن تیم ملی امارات، "الدر شاهمرادوف" ازبکستانی و "المعز علی" قطری در رده سوم جدول گلزنان انتخابی جام جهانی قرار گرفتند.

 

نکته جالب‌توجه در این لیست، حضور هم‌زمان دو بازیکن تیم ملی ژاپن در صدر گلزنان این رقابت‌ها است. "مینامینو" و "اوساکو" دو بازیکن ملی‌پوش ژاپن با ۸ گل زده صدرنشین بهترین گلزنان این رقابت‌ها در آسیا هستند و پس‌ازاین دو بازیکن، "عمر خربین" از سوریه با ۷ گل در رده دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها