کد خبر : 1759614 | 13 خرداد 1400 ساعت 23:10 | 179.8K بازدید | 16 دیدگاه

پس از ماندنی شدن کومان

2 خرید بعدی بارسلونا هم قطعی است

پیش بینی شده است که هفته بعد بارسا دو بازیکن جدید دیگر نیز جذب کند.

2 خرید بعدی بارسلونا هم قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در روزهای اخیر موفق به جذب سه بازیکن جدید شده است. ابتدا سرخیو آگوئرو بود که به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی دو ساله به بارسا پیوست. سپس نوبت به اریک گارسیا هم تیمی آگوئرو در سیتی رسید که او هم با قراردادی آزاد و 5 ساله به بارسا بازگشت. گارسیا سال 2017 آکادمی بارسا را به مقصد سیتی ترک کرده بود.

دیروز نیز اعلام شد بارسا با 9 میلیون یورو و قراردادی تا 2026، امرسون رویال را از بتیس جذب کرده است.

 

 

1608361

 

 

طبق گزارش رسانه های کاتالونیا، هفته بعد نوبت به دو بازیکن دیگر خواهد رسید تا به بارسا ملحق شوند و جالب اینکه این دو نیز بازیکن آزاد هستند.

اولی جینی واینالدوم هافبک 30 ساله هلندی لیورپول است که یک ماه دیگر قراردادش تمام می شود و ایجنت او هفته قبل، 2 دور مذاکرات مثبت با بارسا داشت. تنها جزئیاتی در مورد دستمزد باقی مانده که به نظر نمی رسد مشکلی ایجاد کند. بارسا به این بازیکن پیشنهادی 3 ساله ارائه داده است.

 

 

1608362

 

 

پس از واینالدوم، یک بازیکن هلندی دیگر نیز به بارسا ملحق خواهد شد؛ ممفیس دیپای کاپیتان لیون که تابستان گذشته نیز مورد نظر بارسا بود ولی در نهایت به دلیل مشکلات مالی انتقال نهایی نشد.

دیپای با بارسا به توافق شفاهی رسیده ولی از پی اس جی و یوونتوس، پیشنهادات بهتری از لحاظ مالی دریافت کرده است. قرار بود در صورتی که ادامه کار رونالد کومان در بارسا قطعی شود، مذاکرات با دیپای نیز وارد فاز نهایی خود شود. ساعتی پیش اعلام شد که کومان یک سال دیگر نیز ماندنی است و به این ترتیب دیپای را نیز باید در روزهای آتی بازیکن جدید بارسا دانست. او قبلا گفته بود که اولویتش بارسلوناست.

 

دیدگاه‌ها