کد خبر : 1759656 | 14 خرداد 1400 ساعت 11:18 | 34.8K بازدید | 4 دیدگاه

بنیتو فلورو:

زیدان از چه گله دارد؟ رئال همیشه از او حمایت کرده!

بنیتو فلورو، سرمربی سابق رئال مادرید، در مصاحبه با رادیو مارکا گفت که نمی داند زیدان از چه چیزی شکایت می کند چرا که رئال مادرید همواره از او حمایت کرده است.

زیدان از چه گله دارد؟ رئال همیشه از او حمایت کرده!

به گزارش "ورزش سه"، بنیتو فلورو یک رئال مادریدی واقعی است و زمانی که هدایت سپیدپوشان پایتخت اسپانیا را بر عهده داشت، این تیم را تبدیل به رقیبی سرسخت در برنابئو کرده بود.

این سرمربی اتریشی که به خوبی با زیر و بم باشگاه رئال مادرید آشنا است، حرف های زیادی درباره جدایی زیدان از رئالی ها و پیوستن کارلو آنچلوتی به این تیم برای گفتن داشت.

 

1607397

 

فلورو با اشاره به نامه جنجالی خداحافظی سرمربی فرانسوی گفت: "از عکس العمل زیدان سورپرایز شدم چرا که او باید بیش از اینها به فلورنتینو پرز احترام می گذاشت.

پرز کسی است که به زیدان همه چیز داده است، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی! او حتما دلایل خودش را داشته اما ما نمی دانیم این دلایل چه هستند.

فکر می کنم سرمربی رئال مادرید بودن به این سختی باشد. آنها بهترین بازیکنان و بهترین امکانات را در اختیار تو می گذارند.

نمی دانم چرا زیدان گله و شکایت می کرد چرا که باشگاه همواره از او حمایت کرده است."

 

1608451

 

فلورو همچنین درباره سرمربی جدید سپیدپوشان نیز گفت که این حقیقت که آنچلوتی با باشگاه آشنا است، امتیازی برای او محسوب می شود.

فلورو افزود: "کارلو می داند که این باشگاه چگونه است و رئال مادرید نیز می داند که او مربی بسیار خوبی است.

او قبلا هم در رئال بوده و اکنون نیز بازیکنانی عالی، هواداران و ارتباطات مطبوعاتی بسیار خوبی در اختیار خواهد داشت. او بسیار محترم و انسانی فوق العاده است. برای او آرزوی بهترین ها را دارم."

 

دیدگاه‌ها