کد خبر : 1759660 | 14 خرداد 1400 ساعت 11:34 | 47K بازدید | 14 دیدگاه

نمایش قابل‌قبول به عنوان بازیکن آزاد؛

نقش جدید جهانبخش در ترکیب تیم ملی (آمار)

وینگر لژیونر فوتبال ایران در بازگشت خود از فوتبال انگلیس، توانست نمایش نسبتا خوبی را از خود در ترکیب تیم ملی به جای بگذارد.

نقش جدید جهانبخش در ترکیب تیم ملی (آمار)

به گزارش "ورزش سه" علیرضا جهانبخش روز گذشته با نیمکت‌نشینی ستارگانی چون احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد به عنوان کاپیتان از ابتدا در ترکیب تیم ملی به میدان رفت تا برای اولین‌بار طعم شیرین کاپیتانی برای تیم ملی را هم بچشد؛ جهانبخش که پس از یک فصل پر فراز و نشیب در فوتبال انگلستان که فرصت بازی کمی هم پیدا کرد، به اردوی ملی رسیده بود می‌خواست آمادگی خود را در زمین مسابقه نشان بدهد.

 

در ترکیب روز گذشته تیم ملی در مصاف با هنگ‌کنگ که کادرفنی تیم ملی سعی کرده بود بازیکنان را برای بازی‌های بعدی حفظ کند و صرفا آمادگی آن‌ها را محک بزند، علیرضا جهانبخش در پشت محوطه جریمه حریف به عنوان بازیکن آزاد، نقش پررنگی در طراحی حملات پی در پی تیم ملی داشت و هم از سمت راست و هم از سمت چپ، موقعیت‌سازی‌های فراوانی را انجام داد و دائماً پست بازی او در حال تغییر با علی قلی‌زاده بود.

 

1608657

 

هیت‌مپ جهانبخش در بازی دیروز نشان می‌دهد که او با حضور در نقاط مختلف زمین هنگ‌کنگ توانسته در نقش بازیکن آزاد نقش موثری را ایفا کند و با دو پاس کلیدی، زمینه‌ساز دو گل برای تیم ملی شد؛ ضمن آن‌که 82 درصد 51 پاس جهانبخش به مقصد رسید و او یک شوت به سوی دروازه هنگ‌کنگ داشت که به گل تبدیل نشد.

 

آمار خوب جهانبخش در بازی مقابل هنگ‌کنگ باعث شده تا براساس آمار سایت یازده، لژیونر فوتبال ایران پس از قلی‌زاده و امیری با کسب نمره 7.8 به عنوان سومین بازیکن برتر زمین شناخته شود.

دیدگاه‌ها