کد خبر : 1759666 | 14 خرداد 1400 ساعت 12:46 | 25.3K بازدید | 12 دیدگاه

کمک طارمی، کریم و آزمون به پیروزی ایران (عکس)

رسانه های پرتغال و روسیه با بازتاب پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ، از نقش مهدی طارمی و سردار آزمون در این برتری نوشتند.

 کمک طارمی، کریم و آزمون به پیروزی ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در آغاز دوباره مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 در دیداری یک طرفه با نتیجه سه بر یک از سد تیم ملی هنگ کنگ عبور کرد و توانست خود را برای بازی حساس مقابل بحرین آماده کند.


صفحه رسمی وب سایت فیفا در مطلبی به پیروزی ایران اشاره کرد. سایت فدراسیون جهانی فوتبال در این خصوص نوشت: تیم ملی ایران یکی از تیم هایی که به طور منظم در رقابت های جام جهانی شرکت کرده است، بازی های گروه C را با پیروزی 3-1 برابر هنگ کنگ افتتاح کرد. البته تیم ملی ایران تنها چند ساعت در گروه خودش در رتبه دوم بود تا اینکه بحرین کامبوج را با نتیجه 8-0 شکست داد تا جای عراق را در رتبه نخست بگیرد.

 

1608677


وب سایت nevasport روسیه نیز به حضور سردار آزمون در پیروزی ایران اشاره کرده است. این سایت نوشته است: آزمون بازیکن زنیت به ایران کمک کرد تا هنگ کنگ را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 شکست دهد. تیم ملی ایران در دیدار مقدماتی جام جهانی فیفا 2022 هنگ کنگ را شکست داد. گل های ایرانی ها را علی قلی زاده (دقیقه 23) ، وحید امیری (61) و کریم انصاری فرد (84) به ثمر رساندند.

 

1608679


سردار آزمون مهاجم زنیت در ترکیب اصلی تیم ملی ایران حضور داشت. این مهاجم 69 دقیقه در زمین بود و تعویض شد. همچنین در ترکیب اولیه ایرانیان، سعید عزت اللهی در زمین بازی بود که قبلا در روسیه برای روستوف، آنژی ماخاچ قلعه و آمکارپرم بازی می کرد.


وب سایت روزنامه معروف پرتغالی آبولا نیز به حضور طارمی در پیروزی ایران اشاره کرده است. این روزنامه با تیتر "طارمی به ایران کمک کرد تا هنگ کنگ را شکست دهد" به پیروزی ایران در حضور 69 دقیقه ای مهدی طارمی در ترکیب اصلی اشاره کرده است.

 

1608680


وب سایت sport-fm یونان نیز به گلزنی کریم انصاری فرد پرداخته است. این وب سایت با تیتر "کریم انصاری فرد پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ را قطعی کرد" نوشته است: کریم انصاری فرد بیست و هشتمین گل خود را برای تیم ملی ایران به ثمر رساند. بازیکن 31 ساله آ.ا.ک آتن در پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ گلزنی کرد و نتیجه را 3-0 کرد، قبل از اینکه تیم حریف در دقایق پایانی نتیجه بازی را به 3-1 تغییر دهد.


وب سایت enwsi یونان نیز به انتشار ویدیوی گل انصاری فرد پرداخته است. این سایت با تیتر "چهار دقیقه بعد از ورود به زمین، کریم انصاری فرد به گل رسید" نوشته است: کریم انصاری فرد در پنجمین بازی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا مقابل هنگ کنگ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

1608678


و در نهایت اینکه روزنامه گاتزتا یونان نیز با انتشار ویدیوی گل کریم نوشته است: انصاری فرد در پیروزی ایران گلزنی کرد. مهاجم آ.ا.ک آتن در دقیقه 84 دیدار تیم خود و هنگ کنگ گلزنی کرد و ایران 3-1 پیروز شد. کریم انصاری فرد در دقیقه 80 وارد مسابقه شد و کمی بعد (دقیقه 84) گلزنی کرد و نتیجه دیدار را به 3 – 0 تغییر داد.

دیدگاه‌ها