کد خبر : 1759682 | 14 خرداد 1400 ساعت 14:07 | 21.5K بازدید | 7 دیدگاه

بازی‌های سپاهان و پرسپولیس را همزمان برگزار کنید؛

مرزبان: نسبت به برنامه ریزی معترض و متعجب هستم

مربی تیم فوتبال سپاهان ضمن اعتراض به مسئولان سازمان لیگ، ابراز امیدواری کرد در آینده نگاه بلندمدت تری برای برنامه ریزی مسابقات داشته باشند.

مرزبان: نسبت به برنامه ریزی معترض و متعجب هستم

به گزارش "ورزش سه"، برنامه ریزی سازمان لیگ در رقابت های لیگ بیستم همواره با اعتراض تیم های مختلف روبرو بوده و دو روز پیش بود که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به طور صریح به آن انتقاد کرد. حالا و در شرایطی که پیش تر خیلی از باشگاه سپاهان در زمینه اعتراض به برنامه ریزی های سازمان لیگ چیزی نشنیده بودیم، علیرضا مرزبان مربی این تیم نسبت به این موضوع اعتراض دارد و می گوید برنامه مدون شده عدالت را برای تمام تیم ها رعایت نمی کند.


گفتگوی مرزبان با ورزش سه را در ادامه می خوانید.

 

 

*چطور نمی توانیم یک برنامه مدون اجرا کنیم؟!


من نسبت به این مسئله معترض هستم و تعجب می کنم ما چطور نمی توانیم یک برنامه مدون را به اجرا بگذاریم. ما برنامه تیم های دیگر را می شناسیم. می دانستیم فیفادی از چه تاریخی شروع می شود و با سرمربی تیم ملی ایران صحبت شده بود، اما الان هر روز ما دچار یک مسئله جدید می شویم. تاریخ ها عوض می شوند؛ ساعت های بازی عوض می شوند.

 

 

*بهتر بود سازمان لیگ از نمایندگان باشگاه‌ها دعوت می کرد


وقتی ما می توانیم دچار چنین بحران هایی شویم، بهتر بود سازمان لیگ از نمایندگان و سرپرست باشگاه ها دعوت می کرد و ظرف یک ساعت برنامه ای را مدون می کردند و می نوشتند تا موجب اعتراض کسی نشود و اعتراضی هم پیش نیاید. ولی الان همه نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ معترضند. ما خودمان هم معترض هستیم. به عنوان مثال ما باید خودمان روز 6ام برویم و با فولاد خوزستان بازی کنیم و دقیقا 4 روز بعد بازی حساسی با ماشین سازی داریم.

 

 

*اعتراض داریم ولی کسی اهمیت نمی دهد


ما روزی که با فولاد بازی می کنیم، نمی توانیم برگردیم و باید روز بعد برگردیم. روز بعد هم که برگردیم، بازیکن ها از سفر برمی گردند و نمی توان تمرین کنیم. با این وصف برای ما بیشتر از دو روز نمی ماند و اصلا در این فاصله نمی توان تمرین کرد؛ تمرینی که ما به آن احتیاج داریم. این فاصله 4 روزه خیلی به ما ضرر خواهد رساند. ما بازی سختی با فولاد در گرمای سخت خواهیم داشت؛ این از عدالت دور است و علی رغم اعتراض هایی که داشتیم، کسی متاسفانه اما اهمیت نمی دهد، چون برنامه را مدون کرده اند و نوشته اند.

 

 

*تاکنون هیچ اعتراضی نکرده ایم


ما تاکنون هیچ اعتراضی هم نکردیم. ما در بحث داوری هم اعتراضی نداشتیم. مشکلاتمان با داوران را عنوان نکردیم. ما در بازی های خاص امتیاز از دست دادیم به خاطر داوری ولی هیچ گونه اعتراضی نداشتیم و سعی کردیم با برنامه های سازمان لیگ زندگی کنیم. حتی زمانیکه ما بازی با تراکتورسازی را در برف داشتیم، باید یک روز اضافی می ماندیم و بازی می کردیم و روز بعد برمی گشتیم. یعنی باید سه روز در تبریز می ماندیم. بعد از این مشکلات وقتی برگشتیم، از سازمان لیگ خواستیم یک روز بازی بعدی ما را به عقب بیندازند ولی قبول نکردند. خب باید عدالت را رعایت کنیم و به حقوق هم احترام بگذاریم.

 

 

*بازی ما و پرسپولیس به صورت همزمان برگزار شود


مسئله بعدی این است که با توجه به امتیازات برابر سپاهان و پرسپولیس، درخواست من این است که از همین الان بازی ها را به طور همزمان برگزار کنیم. اینکه ما بعد از پرسپولیس بازی می کنیم، هیچ امتیاز مثبتی برای ما نیست و هیچ امتیاز منفی ای هم نمی تواند برای ما داشته باشد. درخواست ما این است که بازی های ما و پرسپولیس را همزمان برگزار کنید. این درخواستی است که از سازمان لیگ داشته ایم و این انتظار را داریم که این کار انجام شود تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

 

 

*با یک تماس برنامه‌های لیگ را به هم نریزیم


بازی ما با فولاد را یک روز زودتر بگذارند و می توان در جدول بازی ها این موضوع را خیلی زود سازماندهی کرد. امیدوارم در آینده یک مقدار درازمدت فکر کنیم و سعی نکنیم با یک تماس تمام برنامه های سازمان لیگ را به هم بریزیم. الان اینطوری شده که برخی تیم ها نسبت به جدولی که داده شده، سود می برند و برخی تیم ها واقعا متضرر می شوند.

 

انتظار و اعتراض ما این است؛ ما به اندازه کافی وقت داشتیم؛ به اندازه کافی بازی ها در حال تعویق است. می توانستیم پیش از اینکه برنامه را بدهیم، از سرپرست های تیم ها دعوت می کردیم. به هر حال 16 انسان هستند که می نشینند و برنامه ای را مدون می کنند تا این همه جنجال و مصاحبه ایجاد نشود. امیدوارم در آینده طوری باشد که حداقل هر سه ماه یکبار سازمان لیگ از تیم ها مشاوره بگیرد؛ برنامه ها را مدون کنند. بحث جام حذفی و لیگ هست. درخواست من این است که درازمدت فکر کنیم؛ تشکیلات و سازماندهی بهتری داشته باشیم تا به مشکل نخوریم.

دیدگاه‌ها