کد خبر : 1759729 | 14 خرداد 1400 ساعت 22:16 | 63.4K بازدید | 1 دیدگاه

جورج آلابا:

بعد از بایرن، پسرم فقط به رئال فکر می کرد

پدر دیوید آلابا تایید کرد که این بازیکن از باشگاه های زیادی پیشنهاد داشت ولی پس از بایرن فقط قصد داشت برای رئال بازی کند.

بعد از بایرن، پسرم فقط به رئال فکر می کرد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ اتریشی بایرن به دوران حضور 10 ساله خود در این باشگاه پایان داد و چند ماه پیش در نشستی خبری گفت که دیگر برای بایرن بازی نخواهد کرد.

مطابق گمانه زنی ها هفته پیش انتقال آلابا به رئال مادرید تایید شد و او رسما با قراردادی 5 ساله به باشگاه مادریدی پیوست. آلابا در نخستین مصاحبه خود گفت که رئال در صدر باشگاه هایی قرار داشت که او پس از جدایی از بایرن مدنظر قرار داده بود و اینکه همیشه رویایش بازی برای این باشگاه بود.

 

 

1608789

 

 

جورج آلابا پدر و مدیر برنامه های دیوید آلابا در مورد جدایی پسرش از بایرن که چندان هم بی حاشیه نبود، گفت:« خداحافظی همیشه دردناک است و در این تردیدی نیست. همیشه دلتنگ بایرن خواهیم بود ولی دیوید به دنبال یک چالش جدید بود. در بایرن بهترین رفتار را با او داشتند و سال هایی فوق العاده را سپری کرد ولی در سال های اخیر مسائلی بود که چندان باب میل پسرم نبودند و نیاز به تغییر فضا حس می شد.

تصمیم به جدایی، تصمیمی علیه هواداران بایرن نبود. همیشه قدردان بایرن و هوادارانش هستیم.»

 

 

1593775

 

 

انتخاب رئال:« پیوستن به رئال همیشه رویای دیوید بود. در تمام سال های اخیر ما چندین پیشنهاد دریافت کردیم؛  4 باشگاه بزرگ انگلیسی، سه باشگاه آلمانی و دو باشگاه بزرگ از ایتالیا ولی برای عشقش به بایرن او ترجیح داد بماند. مهمت شول الگوی پسرم بود ولی پس از این همه سال، زمان جدایی رسیده بود و بعد از بایرن، دیوید فقط و فقط به رئال فکر می کرد.»

 

آنچلوتی در رئال:« او مربی بزرگی است و پسرم نیز با همه به خوبی ارتباط برقرار می کند. همه از شروع کار دیوید در رئال هیجان زده ایم و ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت. الان زمان این نیست که بخواهم بیش از این حرف بزنم.»

دیدگاه‌ها