کد خبر : 1759740 | 14 خرداد 1400 ساعت 19:50 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

تا سال 2022

رسمی؛ تمدید قرارداد تیاگو سیلوا و ژیرو با چلسی

تیاگو سیلوا مدافع برزیلی یک فصل دیگر نیز در چلسی ماندگار شد. قرارداد اولیویه ژیرو هم تا 2022 تمدید شد.

رسمی؛ تمدید قرارداد تیاگو سیلوا و ژیرو با چلسی

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که تیاگو سیلوا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران فوق‌العاده در پاری سن ژرمن و تبدیل شدن به اسطوره این باشگاه، از این تیم جدا شد؛ در واقع به نظر می رسید که سیلوا خواهان ماندن در تیم فرانسوی است اما PSG تمایلی به این موضوع نشان نداد تا جدایی مدافع برزیلی قطعی شود.

 

 

1606995

 

 

بعد از قطعی شدن جدایی تیاگو سیلوا از پاری سن ژرمن شایعات زیادی در رابطه با آینده او مطرح شد اما نهایتاً این بازیکن با قراردادی یک ساله به چلسی پیوست تا چالش جدید خود را در لیگ برتر انگلیس تجربه کند.

 

هفته های آغازین حضور تیاگو سیلوا در چلسی بسیار ناامید کننده سپری شد و او حتی چند اشتباه تأثیرگذار هم در ترکیب این تیم انجام داد اما رفته رفته و البته بعد از روی کار آمدن توماس توخل شرایط برای این مدافع برزیلی نیز تغییر کرد و او هفته پیش کار نیمه تمام در پاری سن ژرمن یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا را به همراه توماس توخل و این بار در چلسی تکمیل کرد.

 

 

1598363

 

 

طی هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال ماندگار شدن تیاگو سیلوا در چلسی مطرح شده بود و در نهایت ساعتی پیش باشگاه چلسی تایید کرد که قرارداد این مدافع برزیلی یک فصل دیگر تمدید شده و به این ترتیب تیاگوی 36 ساله همچنان رهبر خط دفاعی تیم قهرمان اروپا در فصل 22-2021 خواهد بود.

 

 

1575753

 

 

همچنین بند تمدید قرارداد اولیویه ژیرو نیز تا تابستان 2022 فعال شد و مهاجم فرانسوی یک فصل دیگر نیز در جمع آبی پوشان لندن خواهد ماند.

با اعلام باشگاه چلسی، آنها بند تمدید قرارداد چلسی را در ماه آوریل یعنی دو ماه پیش فعال کرده بودند و اکنون آن را اعلام کرده اند.

قرارداد اولیویه ژیرو با چلسی در این تابستان به پایان می رسید و میلان به دنبال جذب این بازیکن به صورت آزاد بود. ژیرو در فصل 21-2020 برای چلسی 31 بازی انجام داد و 11 گل زد.

 

دیدگاه‌ها