کد خبر : 1759753 | 14 خرداد 1400 ساعت 22:29 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت دشوار آقای گل در بازگشت به چوکا؛ 

عصر جمعه متفاوت شهر تالش با فرشاد پیوس (عکس)

فرشاد پیوس سرمربی محبوب شهرتالش که توانسته بود این تیم را پس از بیست سال به لیگ دسته اول بازگرداند، روز جمعه در حضور پرشور هواداران این تیم معارفه شد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که مدیران باشگاه چوکای تالشان در میان استقبال بی نظیر هواداران، فرشاد پیوس را به عنوان سرمربی جدید سبزپوشان در هفت بازی باقی مانده معرفی کردند‌ و حالا مانند سال گذشته که این بازیکن توانمند سال های گذشته فوتبال ایران موفق به تاریخ سازی با سبزپوشان شد، ماموریت سخت دیگری را در تالش عهده دار شده است.


عصر روز جمعه امروز شهر تالش، هیچ شباهتی به غروب جمعه های دلگیری که معمولا در ذهن وجود دارد، حداقل در میان هواداران تالشی نبود و جمعیتی نزدیک به 500 نفر امیدوارانه و با هیجان به استقبال مردی رفتند که امیدوارند با او موفق به ماندن در لیگ دسته اول شوند.


فرشاد پیوس سرمربی جدید چوکا نیز در جلسه معارفه خود که با حضور بهمن محمدیاری نماینده پیشین مجلس و همینطور محمود عربی قائم مقام باشگاه برگزار شد، با هواداران برای دقایقی صحبت کرد و از اهمیت هفت بازی باقی مانده گفت و اینکه هفت فینال پیش روی تیمش قرار دارد. او در بخش دیگری از صحبت هایش خطاب به هواداران تاکید کرد که به هیچ وجه از بازیکنانش انتقاد نکنند و هر مسئله ای دارند با او مطرح کنند.


فرشاد پیوس بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس همچنین در اولین جلسه حضور خود با حضور کلیه همکارانش در تمرین حضور پیدا کرد. بر این اساس سید رسول حسینی (دستیار اول)، محمدعلی نوروزی، علی نوزاد (مربی گلر)، پوریا شوریده، مصطفی چراغیان (مربی بدنساز) و ساسان حیدرنژاد که پیش تر نیز در اردوی سبزپوشان بوده، به عنوان دستیاران پیوس او را در این ماموریت دشوار همراهی خواهند کرد.


تیم فوتبال چوکا که پس از دو دهه به رقابت های لیگ دسته اول راه یافته، این روزها شرایط بسیار دشواری در جدول رده بندی دارد و با کسب 25 امتیاز از 27 مسابقه در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.

 

1608818

 

1608819

 

1608820

 

1608821

دیدگاه‌ها