کد خبر : 1759758 | 14 خرداد 1400 ساعت 22:50 | 74K بازدید | 0 دیدگاه

رفت و برگشت عجیب؛ بازگشت ستاره اینتر به لندن؟

ممکن است کریستین اریکسن همین تابستان به باشگاه سابقش تاتنهام بازگردد.

رفت و برگشت عجیب؛ بازگشت ستاره اینتر به لندن؟

به گزارش "ورزش سه"، ستاره دانمارکی شروع دشواری در اینتر داشت و در ماه های اول حضور خود در این تیم دائماً با نیمکت نشینی های پیاپی دست و پنجه نرم می‌کرد اما از ژانویه گذشته اوضاع برای او بهتر شد و در واقع می‌توان گفت که کریستین اریکسن به یکی از مهره های اصلی تیم آنتونیو کونته در راه فتح اسکودتو بدل گشت.

 

 

1573064

 

 

در انتقالات زمستانی حتی صحبت از فروش اریکسن نیز مطرح بود اما در نهایت سرمربی ایتالیایی به او اعتماد کرد و نتیجه اش را هم دید.

کونته پس از فتح اسکودتو و به دلیل اختلاف نظر با سران اینتر استعفا کرد و این خبر برای اریکسن مثل یک شوک بود:« واقعیت این است که از شنیدن خبر استعفای کونته شوکه شدم و برایم شگفت انگیز بود. این یک تصمیم ناگهانی بود و هیچکس انتظارش را به خصوص چند روز پس از قهرمانی در سری آ نداشت.

البته می دانستیم که او با سران باشگاه قصد مذاکره دارد. سال قبل هم چنین اتفاقی رخ داد ولی استعفا واقعا غیرمنتظره بود. من و کونته همیشه دوستان خوبی باقی خواهیم ماند؛ هرچند دیدگاهی متفاوت نسبت به فوتبال داشتیم.»

اریکسن در مورد آینده اش گفته بود که چیزی مشخص نیست و همه چیز را به روزها و هفته های بعد موکول کرد.

 

 

1426000

 

 

طبق ادعای دیلی اکسپرس، این روزها که شایعات انتخاب کونته به عنوان مربی جدید تاتنهام بیش از همیشه به گوش می رسد، کریستین اریکسن هم به بازگشت فکر می کند. در واقع کونته اگر مربی تاتنهام شود، جذب ستاره دانمارکی را درخواست خواهد کرد.

اریکسن در حالی ژانویه 2020 از تاتنهام به اینتر پیوست که هواداران این باشگاه مخالفت شدیدی با جدایی او داشتند و همچنان نیز از او ناراحت هستند. اکنون باید دید واکنش آنها به بازگشت احتمالی اریکسن چه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها