کد خبر : 1759792 | 15 خرداد 1400 ساعت 11:21 | 69.2K بازدید | 4 دیدگاه

قرمزها در آستانه تحقق یک رویا؛

بحرین بدون استراحت به ایران می‌رسد(عکس)

تیم ملی بحرین عصر روز جمعه تمرینات خود را خیلی زود با حضور تمامی بازیکنان برای مصاف با شاگردان اسکوچیچ آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان بحرینی دو ساعت پس از مسابقه ایران و هنگ کنگ، دیدار برابر کامبوج که با پیروزی روحیه بخش 8 بر صفر اتمام یافت را برگزار کردند، ولی برخلاف بازیکنان ثابت ایران در مصاف هفته ششم، هلیو سوسا به بازیکنان اصلی تیمش استراحت نداد و آنها را بلافاصله پس از مصاف با کامبوج، در تمرینی فشرده از نزدیک بودن مصاف با ایران آگاه ساخت.


در تمرین روز گذشته بازیکنان تیم فوتبال بحرین طبق گزارش وب‌سایت الوطن به دو گروه تقسیم شدند؛ یک گروه بازیکنانی که در مقابل بحرین به میدان رفتند و کارهای ریکاوری را انجام دادند و گروه دوم زیر نظر هلیو سوسا روی انجام کارهای تاکتیکی در بخش دفاعی و هجومی تمرکز کردند.

 

1608904


در ادامه این گزارش به این موضوع پرداخته شده که قرمزپوشان بحرینی در تمرینات با درنظر گرفتن دو بعد روحی و تکنیکی آماده مصاف با ایران می شوند که با نتیجه 3 بر 1 موفق به شکست هنگ کنگ شد و امیدوارند پیروزی یک بر صفر مرحله رفت که در استادیوم ملی بحرین با گل محمد الحردان از روی نقطه پنالتی به دست آمد، تکرار شود.


در نهایت بخش پایانی گزارش آخرین تمرین شاگردان هیلو سوسا از اهمیت دیدار روز دوشنبه برابر تیم ملی ایران نوشته است و اینکه موفقیت در این مسابقه می تواند آنها را به کسب رتبه اول در گروه و رسیدن به رویایی حضور در جام جهانی 2022 بسیار نزدیک کند.

 

1608905

 

1608906

 

1608908

دیدگاه‌ها