کد خبر : 1759805 | 15 خرداد 1400 ساعت 11:53 | 50.9K بازدید | 23 دیدگاه

ترکیب تیم ملی مقابل بحرین تغییر می‌کند

ترکیب تیم ملی مقابل بحرین به طور حتم تغییر خواهد کرد.

ترکیب تیم ملی مقابل بحرین تغییر می‌کند 

به گزارش "ورزش سه"، این موضوع قابل پیش بینی است بطوریکه حتی اسکوچیچ در کنفرانس خبری بعد از بازی با هنگ کنگ بدان اشاره کرد. 

 

یکی از این تغییرات می تواند بازگشت احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی به ترکیب در پست هافبک دفاعی باشد. با بازی در کنار سعید عزت الهی و احمد نورالهی.  دو بازیکنی که شبیه به هم فوتبال می کنند و در بازی با هنگ کنگ بعد از به میدان آمدن سامان قدوس قدرت تهاجمی تیم ملی بیشتر شد. 

 

به نظر نمی رسد در شیوه ی بازی تیم ملی برای بازی بحرین تغییری ایجاد شود به این خاطر که تیم ملی در این بازی هم نیازمند پیروزی است و با دوم مهاجم بازی خواهد کرد. یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون. با شیوه ی 2-4-4 که زمان حمله لوزی و در زمان دفاع خطی است. اما ممکن است همان طور که در میانه ی زمین تغییراتی ایجاد شد در کناره ها هم شاهد تغییر و بازی مهدی ترابی باشیم. 

 

تیم ملی در بازی نخست ودر مصاف با هنگ کنگ 3-1 برنده شد و در بازی دوم دوشنبه شب به مصاف بحرین خواهد رفت. تیم ملی برای صعود از این گروه به دور بعدی مقدماتی جام جهانی 2022 باید از سد بحرین هم عبور کند. اسکوچیچ با توجه به سپری شدن بازی با هنگ کنگ به نظر می رسد برای بازی با بحرین چینش بهتری برای تیم ملی داشته باشد. ضمن اینکه از ابتدا هم مشخص بود تیم ملی در بازی نخست با ترکیب متفاوتی به نسبت بازی با بحرین در زمین حضور پیدا کند تا همه ی ایده های تاکتیکی اسکوچیچ برای بازی با بحرین رو نشود.

دیدگاه‌ها