کد خبر : 1759824 | 15 خرداد 1400 ساعت 13:33 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

کامبک 7 دقیقه شاگردان جمال طاها؛

لبنان، صدرنشین موقت گروه کره جنوبی!

تیم ملی فوتبال لبنان با پیروزی مقابل سریلانکا توانست موقتا به صدر جدول گروه H مرحله اول مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا صعود کند.

لبنان، صدرنشین موقت گروه کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 10:30 صبح امروز به وقت ایران، تیم‌های ملی لبنان و سریلانکا در جریان نخستین دیدار دور برگشت گروه H مرحله اول مقدماتی جام جهانی، به مصاف یکدیگر رفتند؛ گروهی که با حذف کره شمالی از آن، حالا با حضور چهار تیم لبنان، سریلانکا، کره جنوبی و ترکمنستان دیدارهای آن پیگیری می‌شود و تاثیر زیادی حذف کره‌ای‌ها روی سرنوشت دیگر تیم‌ها داشته است.

 

لبنانی‌ها که پیش از این بدون باخت سه مسابقه خود را پشت سر گذاشته بودند، برای ادامه روند خوب خود و صدرنشینی موقت در جدول گروه H نیازمند پیروزی مقابل سریلانکا بودند؛ اما رازیک مهاجم سریلانکایی‌ها شاگردان جمال طاها را غافل‌گیر کرد و در دقیقه 10 گل اول بازی را به ثمر رساند. یک دقیقه بیشتر پیروزی سریلانکا به درازا نکشید و خوان اوماری بازی را به تساوی کشاند. 6 دقیقه بعد هم دوچ گل دوم لبنان را به ثمر رساند تا کامبک سرعتی شاگردان طاها به ثبت برسد.

در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد نیمه اول با همین نتیجه و برتری دو بر یک لبنان به پایان برسد، خوان اوماری گل دوم خودش و سوم لبنان را به ثمر رساند تا پیروزی شاگردان طاها در این مسابقه تثبیت شود؛ در نیمه دوم رازیک از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند اما نتوانست تیمش را از شکست مقابل لبنان نجات بدهد تا شاگردان جمال طاها موقتا صدرنشین گروه H شوند.

 

با این پیروزی لبنان 10 امتیازی شد و به صدر جدول رفت و باید در انتظار نتیجه دیدارهای تیم ملی کره جنوبی و ترکمنستان باشد؛ چرا که تفاضل گل کره‌ای‌ها بهتر از لبنان است و پیروزی با هر نتیجه‌ای می‌تواند کره جنوبی را بار دیگر به صدر جدول گروه H بازگرداند.

دیدگاه‌ها