کد خبر : 1759835 | 15 خرداد 1400 ساعت 14:36 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باشگاه مس به انتخاب داور بازی با آرمان گهر

کمیته داوران اسامی داوران دیدارهای هفته ی 28 ام لیگ یک را اعلام کرد که بر این اساس عباس راکی داور خوزستانی به عنوان داور دیدار آرمان گهر – مس کرمان انتخاب شده است.

واکنش باشگاه مس به انتخاب داور بازی با آرمان گهر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این اعلام سایت باشگاه مس کرمان در گزارشی این چنین آورده است: این داور اهل ایذه در حالی برای قضاوت این بازی انتخاب شد که دو خاطره جالب توجه با تیم های مس دارد.

 

در اسفند ماه سال گذشته یکی از جنجالی ترین اتفاقات داوری فوتبال کشور زمانی رخ داد که نام آقای عباس راکی به عنوان داور بازی مس نوین و پرسپولیس در جام حذفی اعلام شد اما در آستانه انجام این بازی ناگهان داور مسابقه تغییر کرد تا علاوه بر اینکه کادر فنی تیم مس نوین را بابت این موضوع شاکی کند، جنجال بسیار بزرگی هم در کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایجاد کند.

اتفاق مشابه دیگری در اردیبهشت سال 96 رخ داد و درحالی که در آن زمان مس می بایست در کرج به مصاف تیم اکسین برود، داور این مسابقه به طور رسمی از سوی کمیته داوران اعلام نشد اما پس از اینکه در روز بازی آقای راکی قضاوت این بازی را انجام داد، بازهم کمیته داوران به دلیل این انتخاب دچار یک جنجال بزرگ شد تا جایی که حتی کار به تهدید استعفا از سوی مدیر کمیته داوران وقت رسید! به طور کلی آقای راکی که در مقطعی به نشانه اعتراض نیز از داوری خداحافظی کرده بود، در سال های گذشته بیشتر با مسائل بیرون از زمین در جامعه داوری کشور مطرح بوده است که دو مورد آن همانگونه که بیان شد به بازی های مس ارتباط پیدا می کرد.

بهرشکل آقای راکی که نام خود را در میان داوران لیگ برتری این فصل فوتبال کشور می بیند و قضاوت هایی از جمله بازی آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز و همچنین قضاوت بازی سایپا و تراکتور و ذوب آهن و پیکان را در بازی های این فصل بر عهده داشته است، روز سه شنبه 18 خرداد بازی آرمان گهر و مس را در سیرجان قضاوت خواهد کرد. کمک های آقار راکی در این بازی احد سلطانی و محمد صالح عرب آبادی می باشند و معین ایزدی نیز داور چهارم این بازی است. ناظر داوری این مسابقه علیرضا کهوری می باشد.

 

تیم مس کرمان در حال حاضر با 46 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هوادار تیم دوم جدول رده بندی لیگ یک به حساب می آید و یکی از دو گزینه ی صعود به لیگ برتر محسوب می شود. این تیم هفته ی گذشته با شکست استقلال ملاثانی به 5 هفته ناکامی خود پایان داد و اگر در هفته های باقی مانده دچار لغزش نشود سرنوشت صعود به دست خودش است.

دیدگاه‌ها