کد خبر : 1759853 | 15 خرداد 1400 ساعت 16:44 | 66.9K بازدید | 8 دیدگاه

PSG به دنبال جذب هدف مورد نظر بارسلونا

ممکن است به جای بارسلونا، در نهایت پاری سن ژرمن مقصد بعدی جینی واینالدوم در فصل تابستان لقب بگیرد.

PSG به دنبال جذب هدف مورد نظر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جینی واینالدوم با باشگاه لیورپول تمام شده و این هافبک هلندی بعد از پنج سال حضور در ترکیب مرسی سایدی ها، در تابستان امسال لیگ برتر را ترک خواهد کرد. باشگاه بارسلونا مدت هاست برای خرید جینی واینالدوم وارد عمل شده و بعد از نهایی کردن خرید سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا، می خواهد این ستاره هلندی را به عنوان سومین خرید رایگان تابستانی جذب بکند.

 

البته علیرغم شایعات فراوان، توافق نهایی هنوز حاصل نشده و به همین دلیل پاری سن ژرمن قصد دارد در لحظات پایانی نظر واینالدوم را عوض کرده و او را مجاب به انتقال به پاریس بکند. این باشگاه فرانسوی دستمزد بالاتر به جینی واینالدوم پیشنهاد داده و ممکن است این هافبک 30 ساله و هلندی نظر خود را تغییر داده و به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت بدهد.

 

1527491

 

البته احتمالا پروسه انتقال به باشگاه جدید برای جینی واینالدوم بعد از رقابت های یورو 2020 رخ خواهد داد. در حال حاضر فرانک دی بوئر علاقه ای به صدور مجوز برای این بازیکن برای خروج از اردو و توافق نهایی با تیم جدید را نداشته و به همین دلیل جینی واینالدوم احتمالا حدود یک ماه دیگر به صورت رسمی باشگاه جدید خود را معرفی می کند.

 

پیش از این اخباری در مورد توافق این بازیکن با باشگاه بارسلونا برای قراردادی سه ساله منتشر شده بود، اما پیشنهاد هنگفت پاری سن ژرمن ممکن است شرایط را تغییر داده و باعث انتقال جینی واینالدوم به پاریس برای فصل بعد بشود.

دیدگاه‌ها