کد خبر : 1759868 | 15 خرداد 1400 ساعت 20:51 | 70.1K بازدید | 16 دیدگاه

کل‌کل جالب جرارد پیکه با ستاره تازه‌ وارد بارسلونا

اریک گارسیا، خرید جدید بارسلونا، کل کل جالبی با مدافع باتجربه این تیم یعنی جرارد پیکه داشته است.

کل‌کل جالب جرارد پیکه با ستاره تازه‌ وارد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً از ماه ها قبل مشخص شده بود که اریک گارسیا از منچسترسیتی جدا خواهد شد و از همان زمان نیز گزارش ها حکایت از آن داشت که مدافع اسپانیایی راهی بارسلونا خواهد شد؛ اتفاقی که طی روزهای گذشته رخ داد و گارسیا با عقد قراردادی تا پایان فصل 26-2025 راهی بلوگرانا شد.

 

 

1607769

 

 

یکی از جذابیت‌های ترکیب فصل آینده بارسلونا قرار گرفتن اریک گارسیا در کنار مدافع با تجربه و پرافتخار تیم یعنی جرارد پیکه خواهد بود. اما بازیکن تازه وارد بارسلونا بعد از انتقال این تیم ضمن تمجید از پیکه کل کل جالبی با او انجام داده و گفته بود: " از مقایسه شدنم با پیکه خوشحالم ولی معتقدم قابل قیاس با او نیستم . او در 10 سال اخیر بهترین بوده و بازی کنارش برایم تجربه بزرگی خواهد بود . پیکه به همه چیز در فوتبال رسیده و یکی از بهترین های پست خودش محسوب می شود اما من تنها 20 سال دارم.

 

تنها وجه تشابه ما این است که هر دو از منچستر به بارسلونا بازگشتیم با این فرق که پیکه در تیم نه چندان خوب شهر منچستر بود اما من خوش شانس بودم که در بهترین تیم شهر منچستر بودم و از این لحاظ برای او متاسفم."

 

 

1609024

 

 

این صحبت‌های اریک گارسیا توسط جرارد پیکه جواب نماند و او در پاسخ به ستاره جدید بارسلونا می گوید: " قطعا حرف اریک گارسیا درست است اما با این تفاوت که من بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با منچستریونایتد به بارسلونا برگشتم و گارسیا پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی و به عنوان یک بازنده به اینجا برگشت."

دیدگاه‌ها