کد خبر : 1759873 | 15 خرداد 1400 ساعت 21:47 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن نه، یک نقش جدید برای فن دایک در هلند

به نظر می‌رسد که ویرژیل فن دایک نه به عنوان بازیکن بلکه به یک شکل دیگر در تیم ملی هلند تاثیر مثبت خود را خواهد گذاشت.

بازیکن نه، یک نقش جدید برای فن دایک در هلند

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل 21-2020 بود که ویرژیل فن دایک در جریان دربی مرسی ساید و روی یک برخورد سنگین با دروازه‌بان اورتون یعنی جردن پیکفورد دچار مصدومیت شد و همان موقع نیز قابل پیش بینی بود که مدافع هلندی نمی تواند تا پایان فصل شاگردان یورگن کلوپ را همراهی کند.

 

پیش بینی می شد که فن دایک برای حضور در رقابت‌های یورو آماده باشد اما چندی پیش مشخص شد که ریکاوری این بازیکن به شکل کامل انجام نشده و او در این مسابقات نیز نمی‌تواند لاله‌های نارنجی را همراهی کند.

 

 

1609030

 

 

 

اما به نظر می‌رسد که ویرژیل فن دایک یک نقش جدید در تیم ملی هلند پیدا کرده است. فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی هلند کاپیتان مصدوم خود را به عضو غیررسمی رختکن تبدیل کرده و به نظر می‌رسد که حضور این بازیکن 29 ساله تاثیر فوق العاده مثبتی روی روحیه تیم داشته است. او همچنین در جریان تساوی هلند برابر پرتغال در بازی تدارکاتی نیز از بیرون به حمایت از تیمش پرداخت.

 

دی بوئر نیز به این موضوع تاکید کرده و اخیراً گفته بود: "ویرژیل برای این تیم بسیار مهم است و یک عامل انگیزشی عظیم است که طی چند سال گذشته همیشه برای بچه تا مهم بوده است. تیم حضور او را دوست دارد."

دیدگاه‌ها