کد خبر : 1759876 | 15 خرداد 1400 ساعت 22:04 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخصوص شایعات تبانی در دیدار گل ریحان و رایکا

مکوندی: آقای شافعی خدا را خوش نمی‌آید

مربی سابق تیم گل ریحان البرز بارد صحبت‌های سرمربی این تیم می‌گوید مشکلات گل ریحان صرفاً مسائل فنی است.

مکوندی: آقای شافعی خدا را خوش نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم گل ریحان البرز و رایکا بابل از هفته بیست و سوم لیگ دسته یک، در حالی با برتری 3 بر 2 تیم بابلی همراه شد که این تیم تا دقایق پایانی نتیجه بازی را واگذار کرده بود اما در عرض دو دقیقه توانست دو گل را به ثمر برساند که همین موضوع حاشیه و شبهات زیادی را توسط کادر فنی گل ریحان در رابطه با گل‌های دریافت شده به وجود آورد.


این در حالی است که پس از پایان بازی محمود شافعی سرمربی گل ریحان البرز صراحتاً گفت برخی بازیکنان تیمش پولی هستند و با سفارش به عضویت گل ریحان در زمان مربیان قبلی درآمده‌اند ضمن اینکه موارد دیگری را نیز مطرح کرد که واکنش‌های زیادی را در برداشت.


درخصوص همین اظهارات، شاهین مکوندی مربی گلرهای اسبق نماینده البرز که تا هفته گذشته در این تیم حضور داشت با رد تمامی ادعاهای شافعی معتقد است این‌گونه تهمت‌ها صرفاً فرار به جلو بوده و گل‌های دریافت شده به خاطر اشتباهات کادر فنی پذیرفته‌شده است.

 

 

*آقای مکوندی گویا شما ادعاهای مطرح‌شده از سوی محمود شافعی را قبول ندارید؟

 

 مکوندی: صد در صد همین‌طور است. این را با صدای بلند می‌گویم که بچه‌های گل ریحان مشکلات فنی دارند. من تمام‌قد از حیثیت بچه‌های گل ریحان دفاع می‌کنم.. ایشان واقعیت را نگفت و اشکالات خود را بر گردن دیگران انداخت.

 


*لطفاً توضیح بیشتری می‌دهید؟

 

برفرض مثال ما می‌خواهیم در مقابل تیم خیبر خرم‌آباد به میدان برویم که در هفت بازی گذشته به پیروزی رسیده است، شما به‌عنوان سرمربی می‌آیید از پنج روز باقی‌مانده برای این بازی یک روز تمرین را تعطیل، و یک روز دیگر به بدن‌سازی اختصاص می‌دهید و تنها دو روز را به تمرین می‌پردازید و تصور می‌کنید با این‌گونه تدارکات تیمت نتیجه می گیرد؟
من در آن بازی به سیستم تیم ایراد گرفتم و به همین دلیل ایشان عذر من را خواست، در حالی من با تیم قرارداد دارم و او نمی‌تواند مانع حضور من در تیم شود اما به خاطر مصالح تیم چیزی نگفتم.

 

 

* اما آقای مکوندی به‌هرحال شکل دریافت گل‌ها هرکسی را به شک می‌اندازد.

 

مکوندی: ببینید گلر ما جوان است و تنها 19 سال سن دارد و پیش‌ازاین هم گل بد دریافت کرده است. طبیعی است یک گلر با این سن و سال اشتباه می‌کند. من در طی این فصل سخت با او کارکردم تا به او زاویه‌بندی و خروج از دروازه یاد داده‌ام و خیلی از مواردی که این جوان هنوز به‌طور کامل بلد نیست و احتیاج به یادگیری دارد. ولی این‌که باخت خود را بر گردن این بچه بیندازید تا حدی بی‌انصافی است.

 

 

*شما خودتان در فضای تیم با مسائل شرط‌بندی مواجه نشدید؟


مکوندی: نه به‌هیچ‌وجه. اما این را هم در نظر بگیرید که بچه‌های ما اصلاً دریافتی نداشتند. باورتان می‌شود بعضی از آن‌ها تنها 4 میلیون تومان پول گرفته‌اند و در خوابگاه جایی برای خواب نداشته‌اند. حتی شام و ناهار هم به آن‌ها داده نمی‌شد. چرا به بازیکنی که سختی کشیده است و حتی در ماشین خوابیده است تهمت تبانی می‌زنید. برفرض مثال اگر هم مشکلی بوده ما خودمان باعث به وجود آمدن این امر شده‌ایم که من بازهم می‌گویم محال است. کسی که نون شب ندارد بخورد شما چطور دلتان می‌آید به او تهمت دزدی بزنید.

 

 

*درخصوص خود بازی آیا نظر خاصی داری؟

 

مکوندی: گل دومی که ما دریافت کردیم را نگاه کنید. باور کنید ضعف تاکتیکی در پذیرش این گل بیداد می‌کند و شما چرا نباید به‌عنوان یک سرمربی اشتباهاتتان را بپذیرید. آقای محمود شافعی با این دیدگاهی که دارید می‌توانید تمام گل‌هایی را که تیم دریافت کرده را به‌حساب تبانی بگذارید، درصورتی‌که من به شرافت تک‌تک بازیکنان ایمان ‌دارم.


بازیکنان گل ریحان شاید راضی نباشند که من این حرف‌ها را بزنم اما بعضی از آن‌ها از فرط بی‌پولی روی اسنپ کار می‌کنند و به پول شام شب خودشان محتاجند.

 

 

*حرف پایانی اگر مانده است بفرمایید.

 

مکوندی: شما از طرف من شاهین مکوندی بگویید که بچه‌های گل ریحان همه پاک و سالمند و دور ازاین‌گونه مسائل تنها به فکر تأمین معیشت خود و خانواده‌شان هستند. آن‌ها بسیار زحمتکش می‌کشند و درمجموع این را بگویم که کسی که می‌رود اسنپ کار می‌کند هرگز به دنبال شرط‌بندی و پول حرام نمی‌رود. باورتان می‌شود همین کسی او متهمش کرده است شب‌ها با موتور اسنپ کار می‌کند. این بازیکن آیا ازلحاظ روانی به هم نمی‌ریزد. آقای شافعی مگر خودت نگفتی اگر پول نرسید هرگز بازی نکنید. حالا آن‌ها را بازی می‌دهید که بخواهید متهمشان کنید. خدارا خوش نمی آید.

دیدگاه‌ها