کد خبر : 1759881 | 15 خرداد 1400 ساعت 22:45 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید چندباره سولسشر؛ یونایتد باید تقویت شود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که این تیم برای کسب جام ها باید تقویت شود.

تاکید چندباره سولسشر؛ یونایتد باید تقویت شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در فصلی که گذشت به مقام دوم لیگ برتر انگلیس دست یافت و تا فینال لیگ اروپا نیز پیش رفت اما در بازی پایانی مقابل ویارئال شکست خورد تا دست شیاطین سرخ از کسب جام کوتاه بماند.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم برای کسب جام ها به تقویت شدن احتیاج دارد. او گفت: "ما به مقام دوم رسیدیم اما برای تهدید تیم هایی که جام گرفتند باید تقویت شویم. البته اتفاقی در پنجره نقل و انتقالات رخ خواهد داد. جهان نسبت به 15-16 ماه پیش بسیار متفاوت شده است اما ما باید در پنجره نقل و انتقالات و همچنین با تیم حرکتهایی انجام دهیم.

 

ما هرگز نباید بیکار بنشینیم. شما باید دائماً به دنبال تقویت تیم باشید. فوتبال پویاست بنابراین اتفاقات غیر منتظره می‌تواند رخ دهد؛ مانند آسیب دیدگی، بیماری یا بازیکنی که می خواهد جدا شود. شما باید هر آنچه ممکن است را در نظر بگیرید و تأمل کنید."

 

 

1605926

 

 

سولسشر درباره ماندگار شدن ادینسون کاوانی در منچستریونایتد گفت: " این بسیار مهم بود چرا که ما هنوز هم بهترین عملکرد را از او ندیده ایم. او اکتبر به اینجا آمد و هفت ماه بود که فوتبال بازی نکرده بود. حتی اگر شما از فرم بدنی خود محافظت کنید باز هم برای رسیدن به ایده آل به زمان نیاز دارید. او دارای مصدومیت های کوچک بود و دیدیم که اخیراً بهترین عملکردهای خود را ارائه داد. او در سال دوم حضور خود و حتی علیرغم اینکه پیرتر خواهد شد عملکرد بهتری ارائه می دهد. من بسیار خوشحال هستم اما این بدان معنا نیست که ما به دنبال کسی نیستیم تا او را به چالش بکشد."

 

 

1602213

 

 

برخی بازیکنان منچستر یونایتد مانند پل پوگبا آخرین فصل حضور خود را در پشت سر می‌گذارند. سولسشر در این باره گفت: " ما بهترین بازیکنان را اینجا می خواهیم و باشگاه می داند من چه می خواهم. من نمی دانم گفتگو چطور پیش می رود اما اگر می خواهیم برای کسب بهترین جام ها بجنگیم باید بهترین بازیکنان را داشته باشیم."

دیدگاه‌ها