کد خبر : 1759885 | 15 خرداد 1400 ساعت 23:23 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا: انگولو کانته شایسته کسب توپ طلاست

پل پوگبا، ستاره تیم ملی فرانسه، هموطنش یعنی انگولو کانته را شایسته کسب توپ طلا می داند.

پوگبا: انگولو کانته شایسته کسب توپ طلاست

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در فصلی که گذشت به موفقیت بسیار بزرگی دست یافت و برای دومین بار در تاریخ خود لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد. اما به طور قطع یکی از مهم ترین دلایل این موفقیت مهم هافبک فرانسوی آبی‌ها یعنی انگولو کانته بود که نمایش های درخشانی را از خود به جای گذاشت و حتی در مسابقه فینال نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

در همین ارتباط پل پوگبا، هم تیمی انگولو کانته در تیم ملی فرانسه در ستایش از این بازیکن می گوید: "آنچه من می خواهم به همه دنیا بگویم این است که او در تمام این ماه ها عملکرد یکسانی داشته است. ما در مورد عملکرد او بسیار صحبت می کنیم اما او همیشه مثل همیشه خوب بوده است.

 

 

1606969

 

 

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو و مسی وجود نداشت بنابراین دیدن عملکرد هافبک ها یا حتی مدافعان خوب است. من مدتها پیش گفتم که اگر چلسی قهرمان شود مناسب است که او توپ طلا را از آن خود کند. او سزاوار آن است. او همیشه عملکرد خوبی دارد و من از کاری که انجام می دهد تعجب نمی کنم بلکه تداوم آن باعث تعجب به من می شود."

 

پوگبا در رابطه با بازگشت کریم بنزما با تیم ملی فرانسه نیز گفت: " ما یک تیم پلی استیشنی در اختیار داریم که اگر جام نبریم باز هم این تیم باقی خواهد ماند. ما باید انتظارات را برآورده کنیم و با بازگشت کریم بنزما آنها افزایش هم یافته است. ما باید فروتنی خود را حفظ کنیم."

 

 

1608235

دیدگاه‌ها