کد خبر : 1759910 | 16 خرداد 1400 ساعت 10:10 | 31.6K بازدید | 4 دیدگاه

بحرین برای دیدار با ایران آماده شد (عکس)

تمرینات تیم ملی بحرین برای دوئل حساس روز دوشنبه مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ، روز گذشته نیز برگزار شد.

بحرین برای دیدار با ایران آماده شد (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و بحرین روز دوشنبه در دیداری حساس و سرنوشت ساز از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، به مصاف هم می روند. تمرینات تیم میزبان برای این دیدار روز گذشته برگزار شد تا بحرینی ها خود را برای این جدال حساس آماده کنند.

روزنامه الوطن بحرین در گزارشی به جلسه تمرینی روز گذشته این تیم پرداخته است. الوطن نوشته است: تمرینات تیم ملی فوتبال بحرین برای برگزاری دیدار حساس روز دوشنبه مقابل ایران، روز گذشته تمرینات خود را با هدایت هلیو سوزا سرمربی خود و نظارت احمد عیسی دستیار اول این مربی پرتغالی در استادیوم تیم فوتبال الاهلی با حضور همه بازیکنان برگزار شد.
 
1609101

این جلسه آمادگی با تمرینات گرم کردن و دویدن آغاز شد. سپس بازیکنان در برخی از بخشها سازماندهی شدند و در طی آن مربی این تیم هلیو سوزا بر بخش های دفاعی و تهاجمی و جنبه های تاکتیکی تمرکز بیشتری داشت تا در بازی فردا از آنها بهره گیرد.

هلیو سوزا در تلاش است تا ترکیب مناسب برای رویارویی با ایران را تعیین کند، به خصوص که اگر تیم بخواهد شانس خود را برای صعود به مرحله سوم و نهایی مقدماتی جام جهانی حفظ کند، مجبور به پیروزی در این تقابل است و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد. 

انتظار می رود که در دیدار مقابل ایران، شاهد تغییراتی در ترکیب بحرین باشیم از جمله آن بازگشت هافبک تیم یعنی سید ضیا سعید است که به دلیل دو اخطاره بودن، بازی با کامبوج را از دست داد. هلیو سوزا قصد دارد خط هافبکش را با نام های موجود تقویت کند که در بازی با کامبوج برای کسب نتیجه موثر بود.
 
1609099
 
1609102
 
1609103
 
1609104

دیدگاه‌ها