کد خبر : 1759926 | 16 خرداد 1400 ساعت 11:30 | 29.5K بازدید | 4 دیدگاه

قایدی؛ اسلحه ی پنهان اسکوچیچ در برابر بحرین

مهدی قایدی در برابر هنگ کنگ با وجود 5 تعویض فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد اما به نظر می رسد در دیدار با بحرین شانس زیادی برای بازی خواهد داشت.

قایدی؛ اسلحه ی پنهان اسکوچیچ در برابر بحرین 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی در اردوی تیم ملی شرایط ایده آلی برای بازی دارد و پیش تر در بازی دوستانه با بوسنی شایستگی های فنی خود را به سرمربی تیم ملی اثبات کرد. با این حال در بازی با بحرین همانند دیدار با هنگ کنگ روی نیمکت خواهد نشست اما به نظر می رسد در جریان بازی فرصت حضور در میدان را پیدا کند. نه به این بهانه که به زمین بیاید و نتیجه بازی را تغییر دهد. شاید این اتفاق زمانی صورت گیرد که شرایط به سود تیم ملی در حال پیشروی است و مهدی قایدی به زمین می آید که برتری تیم ملی را قطعیت ببخشد. به واقع مهدی قایدی اسلحه ی پنهان اسکوچیچ است که تیر خلاص را شلیک می کند. 

 

تیم حریف نسبت به مهدی قایدی با توجه به نمایش های خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا داشته شناخت کافی دارد و حتما با حضور مهاجم استقلال در ترکیب تیم ملی برنامه های خاصی برای مهار این مهاجم ریز نقش خواهد داشت. اما باشوی فوتبال ایران به خاطر تکنیک منحصر به فردش نشان داده توانایی عبور از هر خط دفاعی به خصوص بحرینی ها را دارد و می تواند در این بازی برای ایران گلزنی کند و هم چنین خلق موقعیت گل داشته باشد. 

 

مهدی قایدی برای شکست تیم ملی بحرین در آماده باش بسر می برد. حتی یک فرصت کوتاه برای او کافی است که خط دفاعی تیم بحرین را بهم بریزد و شرایط را به سود تیم ملی فوتبال ایران تغییر دهد. هر چند او دوست دارد در شرایطی وارد زمین شود که نتیجه به سود تیم ملی باشد و با آرامش خاطر همان طور که اشاره شد به پیروزی تیم ملی قطعیت ببخشد و یا به عبارتی پیروزی تیم ملی را در مصاف با بحرین رنگین تر کند.

دیدگاه‌ها