کد خبر : 1759939 | 16 خرداد 1400 ساعت 12:38 | 48.3K بازدید | 1 دیدگاه

چینی ها با لباس ضد کرونایی در امارات! (عکس)

کاروان تیم ملی چین با لباس های گان مخصوص مقابله با ویروس کرونا، وارد فرودگاه شهر دبی در امارات شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه میزبانی گروه A در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 به چین واگذار شده بود، اما به دلیل امتناع دولت این کشور جهت صدور ویزا برای تیم های ملی سوریه و مالدیو با بهانه ترس از شیوع ویروس کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کرد تا میزبانی را از چینی ها گرفته و مسابقات را در کشور بی طرف امارات برگزار کند.


این در حالی بود که چینی ها اولین بازی خود پس از شروع دوباره این مسابقات را در حضور 40 هزار نفر تماشاگر در استادیوم تیانهی گوانگژو برگزار کرده و با نتیجه 7 بر صفر نیز مقابل گوام به پیروزی دست یافتند اما پس از آن، AFC میزبانی این گروه را از چینی ها سلب کرد.


با انتخاب امارات به عنوان میزبان جدید رقابت های گروه A، کاروان تیم ملی چین روز گذشته وارد فرودگاه دبی شد که مجهز بودن تمامی اعضای کاروان این تیم به لباس های گان و مخصوص جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

 

1609143


یک رسانه عربی در این خصوص نوشته بود که کاروان تیم ملی چین از ترس ابتلا به ویروس کرونا، تمامی اقدامات احتیاطی را انجام دادند چرا که آمار و تعداد واقعی میزان ابتلای افراد به ویروس کرونا در امارات و به ویژه شهر دبی، واقعی نیست و بنابراین چینی ها در امارات تمامی نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی را برای جلوگیری از ابتلا به کرونا رعایت کرده اند.


هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ جدید مسابقات این گروه را اعلام نکرده است و قرار شده که پس از استقرار تمامی تیم ها در امارات، زمان برگزاری بازی های گروه A را اعلام کند.

دیدگاه‌ها