کد خبر : 1759947 | 16 خرداد 1400 ساعت 13:10 | 48.8K بازدید | 3 دیدگاه

همه می دانند که کریستیانو بازیکن مورد علاقه من بود

برونو فرناندز: رونالدو هم بازی های بدی داشته اما...

برونو فرناندز، ستاره منچستر یونایتد و هم تیمی کریستیانو رونالدو، در تیم ملی پرتغال صحبت های جالبی را در رابطه با برنده پنج باره توپ طلا مطرح کرده است.

برونو فرناندز: رونالدو هم بازی های بدی داشته اما...

به گزارش "ورزش سه"، حضور در منچستریونایتد آغازی در راه تبدیل شدن کریستیانو رونالدو به یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ بود. اما حالا یک پرتغالی دیگر به نام برونو فرناندز به ستاره اصلی شیاطین سرخ تبدیل شده و در یکی دو فصل گذشته عملکرد خیره کننده ای در ترکیب این تیم داشته است.

 

برونو فرناندز در مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد در مورد الگوبرداری از کریستیانو رونالدو گفت: " همه می‌دانند که کریستیانو رونالدو بازیکن مورد علاقه من بود. وقتی کریستیانو اولین قدم های خود را در یورو 2004 برداشت، من تنها 9 سال سن داشتم. آن سال همیشه به یاد ما می‌ماند چراکه در فینال شکست خوردیم. بعد از فینال گریه او را دیدیم. او پسری بود که در آن زمان شروع به درخشیدن کرد. من در آن زمان شروع به تماشای او کردم.

 

 

1609149

 

 

دلیل نگاه کردن به رونالدو این نبود که او در پست من بازی می کند چرا که اصلاً این گونه نبود بلکه شیوه کار و ذهنیت او که باید در هر بازی 100 درصد توان خود را ارائه دهید باعث جذب من شد. برای من مانند یک انگیزه مضاعف بود و به این معنا که شما باید در هر بازی بهتر از قبل عمل کنی. او در هر بازی گل می‌زند و همچنان تلاش می‌کند که بهتر و بهتر شود."

 

فرناندز در ادامه گفت: " ذهنیت من اینگونه است که می خواهی چه نوع بازیکنی باشی؟ آیا می‌خواهی آن بازیکنی باشی که فصل خوبی را پشت سر می گذارد و بالا و پایین هم دارد یا اینکه همواره در راس باشی؟ البته مطمئنا بازی های بدی نیز خواهید داشت و مطمئنا کریستیانو رونالدو نیز آن را تجربه کرده اما مهم این است که بعد از آن سریع برگردید. این ذهنیت که من در یک بازی خوب بازی نکردم و باید در مسابقه بعدی بهتر شوم بسیار مهم است. به همین دلیل من پیشرفت زیادی کردم و رونالدو یکی از انگیزه های بزرگ من بود."

 

 

1596432

دیدگاه‌ها